Dobar aranžman

Mirko Bauk, vlasnik agencije Odeon World Travel, kaže da je za dobre poslovne rezultate koji su postigli prošle godine zaslužan, prije svega, kvalitetu usluge. - Dobra usluga dovodi do rasta prodaje aranžmana. Dobrom poslovanju svakako doprinose i franšize - kaže Bauk.
Poslovni prihod ove agencije se već dvije godine drži na istoj, zadovoljavajućoj razini. Sve franšizne agencije su, prema riječima vlasnika, zabilježile pozitivne rezultate poslovanja u 2012.
U naredna dva mjeseca u planu je otvaranje još dvije franšizne agencije, u Zrenjaninu i Beogradu. - Agencija u Zrenjaninu već postoji, radila je kao naš subagent, ali sada ćemo potpisati ugovor o franšizi i prodavaće isključivo naše aranžmane i nastupati pod našim brendom - kaže Bauk.
Sa otvaranjem nove franšize u Beogradu to tržište će biti u potpunosti pokriveno. Bauk kaže da bi voljeli ove godine pronaći adekvatnog primatelja u i drugim gradovima Srbije, pije svega u Nišu i Kragujevcu.
Nadaju se i očekuju da će i ove godine imati pozitivno poslovanje. - Od veljače, kada je održan Sajam turizma u Beogradu i kada je praktično počela prodaja aranžmana, bilježimo rast prodaje u odnosu na 2012. Očekujemo da će se takav trend nastaviti do kraja godine, kako u našim poslovnicama, tako i u franšiznim - kaže Bauk.
Problemi primatelja franšiza su, kako kaže, uglavnom tehničke prirode. - Ono što u razgovoru s njima mogu saznati jeste da bi voljeli da su određeni sustavi plaćanja razvijeniji, posebno prodaja preko interneta i plaćanje karticama. To ćemo sigurno morati poboljšati. - kaže on.
Bauk kaže i da se agencija svake godine trudi uvesti neke nove aranžmane. Tako, ove godine nude ljetovanje u španjolskoj pokrajini Andaluzija (Costa de Almeria).
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.