Šansa u grupnoj kupovini
U Hrvatskoj je online prodaja vrlo zastupljena i moglo bi se reći da sudionici na tržištu prate trendove. Internetske stranice za grupnu kupovinu, izvorno kreirani u Americi, brzo su stekle popularnost, te ih u Hrvatskoj sad već ima pedesetak. Pol Popović, direktor tvrtke Item Studio, u čijem je vlasništvu franšizni portal PlatiManje, kaže da, ipak, samo nekoliko njih posluje pozitivno. - Portali koji ne ostvaruju zaradu vrlo brzo će se ugasiti, te će ostali, koji su stabilizirali poslovanje, preuzeti tržište portala koji su izgubili utakmicu - kaže on.
Portal PlatiManje postoji od ožujka 2011, ali je u vlasništvu tvrtke Item Studio od kolovoza 2012. Na davanje franšize su se, kako kaže Popović, odlučili jer je grupna kupovina poslovanje koje raste svake godine. Umjesto da sami otvaraju portale, namijenjene određenim gradovima, i umjesto da zapošljavaju djelatnike u njima, odlučili su dati franšizu. On objašnjava da postoje dvije vrste franšize. U jednoj primatelj zarađuje 30 posto od ostvarene dobiti i plaća godišnju naknadu od 1.000 kuna, u drugoj zarađuje 60 posto, ali plaća godišnju naknadu od 2.000 kuna.
Mjesečnih ponuda na portalu mora biti najmanje deset. Također, primatelj je obvezan ugovoriti suradnju s jednim od lokalnih medija. I, svakako, mora paziti na imidž branda PlatiManje.
Davatelj franšize daje sve potrebne materijale za početak rada: ugovore, uvjete pod kojim PlatiManje radi, smjernice kako pristupiti partnerima, početne kontakte i podršku 24h dnevno. - Da bi netko postao primatelj, mora imati ozbiljan pristup, iskustvo u direktnoj prodaji, biti informatički pismen, uporan i snalažljiv - kaže Popović.
On kaže da poslovanje ometaju visoki nameti države, kao i nedovoljno jasna pravila u oblasti online kupnje. - Da biste, primjerice, prodavali ponude turističkih agencija (kao posrednik), morate se registrirati kao turistička agencija, što nema smisla, jer mi reklamiramo ponudu, a agencija (naš partner) nudi ponudu. Takvih nejasnih pravila rada ima mnogo - navodi Popović neke od problema s kojima se suočavaju u poslovanju.
Do sada su pokrenuli franšize u Umagu, Zagrebu, Varaždinu, Splitu, Čakovcu i Puli. Popović očekuje da će ove godine pronaći primatelje u Osijeku, Rijeci i Zadru, ali je cilj da se franšiza pokrene u svakom gradu Hrvatske. - Ukoliko se pokaže veći interes, moguće je i širenje izvan Hrvatske - kaže Popović.
pročitajte članke
Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primatelji franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje sve još uvjete trebaju ispuniti ako žele otvoriti i voditi franšizni centar pod ovim brandom?
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Sigurnost uz iskusnog partnera
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Aplikacijom do profita
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Uspostavljanje dobre prakse
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Nijedan biznis nije sigurna oklada
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Put do globalnog branda
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Zdrava poslovna priča
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Zdrava poslovna priča
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...
Kurirska franšiza osvaja regiju
Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu...