poslovne usluge i internet

poslovne usluge i internet | 08.04.2019

Bez „reklama s naslovnica“

Tek što su najavili širenje na inozemnim tržištima, španjolski sustav oglašavanja Grupo Overnews odustaje od međunarodnog franšizinga.

Tek što su najavili širenje na inozemnim tržištima, španjolski sustav oglašavanja Grupo Overnews odustaje od međunarodnog franšizinga.

poslovne usluge i internet | 24.08.2018

Moskva za poduzetne

Od 10. do 12. rujna u glavnom gradu Rusije održat će se 16. franšizni sajam BUYBRAND Expo.

poslovne usluge i internet | 30.07.2018

Bartercard stiže u Europu

Najveći svjetski B2B operater za trgovinsku razmjenu bez novca nedavno je započeo poslovanje u Francuskoj putem franšize. Za australski Bartercard ovo je drugo europsko tržište, a planira se daljnje širenje.

poslovne usluge i internet | 05.06.2018

Razmjena iskustva na „šalici kave“

Business Café, koncept temeljen na ideji da se mali poduzetnici okupljaju i razmjenjuju iskustva na organiziranim događajima, započeo je nedavno poslovanje i u Austriji.

poslovne usluge i internet | 12.03.2018

ERA u vrhu svjetskih franšiza

Britanski Expense Reduction Analysts nedavno je ovjenčan titulom najbolje svjetske franšize iz svjeta biznisa. Poslovanje razvijaju i u Hrvatskoj.

poslovne usluge i internet | 29.08.2017

Lijek za slabe točke biznisa

Kako Expense Reduction Analysts (ERA) pomaže tvrtkama te kakvo je interesovanje za uslugu „rezanja troškova“ u ovoj regiji, otkriva Nikola Oršanić, primatelj ERA franšize

poslovne usluge i internet | 21.08.2017

Zaradi na uštedi

Nakon Hrvatske, najveća svjetska tvrtka za upravljanje troškovima Expense Reduction Analysts nudi franšizu i u drugim zemljama ove regije.

poslovne usluge i internet | 26.10.2016

Poslastica za male poduzetnike

Business Café je jedinstvena poslovna priča koja omogućuje malim poduzetnicima da se sretnu, razmjene iskustva i sklope poslove. Razvojem partnerske mreže, proširio se u gotovo svim zemljama regije.

poslovne usluge i internet | 11.10.2016

Neizlječivi poduzetnici

Biljana i Milomir Ždrale oduvijek su u poslovima u kojima je zarada ovisila samo o njihovom učinku. Tako su i postali partneri te primatelji franšize nekoliko svjetskih brandova.

poslovne usluge i internet | 31.05.2016

Još jedno tržište za Ticket Com

Nakon Hrvatske, francuski franšizni sustav Ticket Com, koncept oglašavanja na poleđini fiskalnih računa, posluje od ove godine i u Sloveniji.

poslovne usluge i internet | 10.10.2015

Biznis na fiskalnim računima

Ticket Com, koncept oglašavanja lokalnih tvrtki na poleđini fiskalnih računa, razvija franšizu i u Hrvatskoj.

poslovne usluge i internet | 16.09.2015

Dobar početak potiče optimizam

Kako reagiraju oglašivači na Ticket Com franšizu, postoji li interes za ovu vrstu posla, i što primatelje najviše zanima, odgovara nam Damir Jurković

poslovne usluge i internet | 20.05.2015

Malo skladište za franšizu

Iako je iznajmljivanje malih skladišta tipično za stanovnike SAD, prostora za ovu vrstu usluge ima i u Europi. Na samo za pokretanje posla, već i za razvoj franšize.

poslovne usluge i internet | 27.04.2015

Računaju na partnere

Nakon zemalja iz ove regije, slovenska računovodstvena tvrtka Unija širi poslovanje i na tržište Poljske.

poslovne usluge i internet | 17.03.2015

Ideja vrijedna »kopiranja«

Kako je slovenski Printbox unio revoluciju u uslugu kopiranja, skeniranja i printanja, što su postigli i čemu se nadaju, reći će nam Luka Jarc.

poslovne usluge i internet | 08.12.2014

Kriza mijenja pravila

Zašto je kao primatelj master franšize Dama Service za Hrvatsku inzistirao promijeniti koncept poslovanja i kako je na to reagirao davatelj franšize, reći će nam Nikola Oršanić.

poslovne usluge i internet | 17.09.2014

Unija za sve

Kako su proširili poslovanje na čitavu regiju, zašto su ušli u franšizing i što sada mogu ponuditi primateljima franšize, reći će nam Miran Pikovnik iz računovodstvene kuće Unija.

poslovne usluge i internet | 24.01.2014

Prva računovodstvena franšiza

Računovodstvena tvrtka Unija uspješno je uspostavila prvu franšiznu jedinicu. Cilj je širenje i uspostava franšizne mreže u svim zemljama regije.

poslovne usluge i internet | 26.12.2013

Svakom poslu je potrebna promocija

Zašto treba ulagati u online oglašavanje, zbog čega ne treba zanemariti tradicionalne medije i kako popularisati franšizing, razgovaramo sa Jovom Srećom.

2