Eksperiment s uvođenjem zdravijih obroka u McDonald’s-ov izbornik u Americi nije uspio. Ispada da kupci još uvijek preferiraju proizvode po kojima je McDonald’s i toliko popularan - hamburgere.
Srijeda
19.06.2013
Novi direktor McDonald’s-a Dan Thompson pokušao je u izbornik ovog lanca restorana uvesti zdravije obroke i salate. Kupci i nisu bili toliko oduševljeni.
 

Da je navike teško mijenjati, ali i da ljudi vole starog dobrog McDonald's-a baš zbog toga kakav jeste uvjerio se i novi direktor američkog giganta nakon što je pokušao u izbornik uvesti i "mnogo zdravije obroke" i salate. Učinio je to pod pritiskom stalnih pritužbi da konstantno raste broj pretilnih Amerikanaca koji se hrane u McDonald's-u. Međutim, rezultati nisu doveli do očekivanog učinka. Ljudi, jednostavno, vole hamburgere.

- Pokazalo se da prodaja salata i zdrave hrane čini samo 2-3% prometa. Stoga, ne mislim da će te stavke na izborniku uopće biti glavni pokretači razvoja u bliskoj budućnosti - rekao je Dan Thompson. Na mjesto predsjednika tvrtke imenovan je u srpnju prošle godine, a namjeru da promijeni kurs u formiranju jelovnika brze hrane potaknuta je i odobravanjem samih klijenta McDonald's-a. - Naši kupci su nam dali zeleno svjetlo za to, stoga smo i uveli nove kategorije proizvoda - objašnjava Thompson. Dogodilo se, međutim, da ta odlučnost nije donijela očekivane rezultate.

- I pored toga što smo na koncu odustali od ove kampanje, trudit ćemo se da i dalje naglasak stavljamo na zdrave obroke. Vjerojatno će u budućnosti broj nezdravih stavki u ponudi biti znatno ograničen - zaključuje Dan Thompson.

McDonald's je, inače, više fokusiran na borbu protiv konkurencije. Tvrtka je u Južnoj Americi uvela probnu uslugu dostave hrane na kućnu adresu, koju su ranije energično odbijali zbog mogućnosti gubitka svježine obroka. Međutim, situacija u drugim restoranima brze hrane navela je kompaniju da sudjeluje u toj utrci - sličnu uslugu u Americi već nudi McDonald's-ov najveći rival Burger King.