Eksperiment nije uspio

Da je navike teško mijenjati, ali i da ljudi vole starog dobrog McDonald's-a baš zbog toga kakav jeste uvjerio se i novi direktor američkog giganta nakon što je pokušao u izbornik uvesti i "mnogo zdravije obroke" i salate. Učinio je to pod pritiskom stalnih pritužbi da konstantno raste broj pretilnih Amerikanaca koji se hrane u McDonald's-u. Međutim, rezultati nisu doveli do očekivanog učinka. Ljudi, jednostavno, vole hamburgere.
- Pokazalo se da prodaja salata i zdrave hrane čini samo 2-3% prometa. Stoga, ne mislim da će te stavke na izborniku uopće biti glavni pokretači razvoja u bliskoj budućnosti - rekao je Dan Thompson. Na mjesto predsjednika tvrtke imenovan je u srpnju prošle godine, a namjeru da promijeni kurs u formiranju jelovnika brze hrane potaknuta je i odobravanjem samih klijenta McDonald's-a. - Naši kupci su nam dali zeleno svjetlo za to, stoga smo i uveli nove kategorije proizvoda - objašnjava Thompson. Dogodilo se, međutim, da ta odlučnost nije donijela očekivane rezultate.
- I pored toga što smo na koncu odustali od ove kampanje, trudit ćemo se da i dalje naglasak stavljamo na zdrave obroke. Vjerojatno će u budućnosti broj nezdravih stavki u ponudi biti znatno ograničen - zaključuje Dan Thompson.
McDonald's je, inače, više fokusiran na borbu protiv konkurencije. Tvrtka je u Južnoj Americi uvela probnu uslugu dostave hrane na kućnu adresu, koju su ranije energično odbijali zbog mogućnosti gubitka svježine obroka. Međutim, situacija u drugim restoranima brze hrane navela je kompaniju da sudjeluje u toj utrci - sličnu uslugu u Americi već nudi McDonald's-ov najveći rival Burger King.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?