Biti broj jedan

Danas se u svijetu za uklanjanje tetovaža najčešće koristi laserska metoda. Međutim, ona je previše bolna, tinta i dalje može ostati u koži, a kroz vrijeme se povećava i rizik od pojave kancerogenih promjena. Budućnost je, dakle, u drugim metodama. Jedna od njih se već pojavila na tržištu i primjenjuje je njemačka tvrtka Skinial, koja planira kroz franšizni lanac centara za uklanjanje tetovaža predstaviti sigurnu i manje bolnu metodu, diljem svijeta.
Svoj koncept centara Skinial razvija više od dvije godine. - I pored toga što u Njemačkoj imamo 15 centara, mi smo još uvijek prilično nepoznat brand. Stoga, planiramo u rujnu pokrenuti intenzivniju PR kampanju kako bismo skrenuli pozornost na prednosti ove netoksične tehnologije - objašnjava Klaus Bode, vlasnik Skiniala. Tetovaža se, naime, uklanja ubrizgavanjem posebnih fizioloških i prirodnih tekućine koje djeluju na boje (pigmente), tako što pobude imunološki odgovor organizma, koji obojene dijelove, potom, sam izbaci na površinu kože. Pri tom, uklanjaju se sve boje, što primjenom lasera nije moguće.
Ove godine, Skinial je odlučio pronaći partnere i izvan matičnog tržišta. Najveći uspjeh tvrtka je postigla u Australiji, gdje su za četiri mjeseca od ulaska na tržište pronašli čak devet franšiznih partnera. Nasuprot tome, u Austriji, recimo, razvoj franšizne mreže ometaju prilično restriktivni zakoni po kojima u centru za uklanjanje tetovaže mogu raditi isključivo liječnici.
Razvoj je trenutno zaustavljen i u Švicarskoj, ali tvrtka se planira vrlo brzo vratiti na tržište, pošto su već pronašli primatelja master franšize koji je zainteresiran uspostaviti mrežu kozmetičkih studija diljem zemlje. Napredak su zabilježili i u Italiji, gdje Skinial ima dva primatelja franšize, a tijekom ljeta bi trebao potpisati ugovor s još trojicom potencijalnih partnera. Slično je i u Španjolskoj, gdje se krajem lipnja planira pokretanje prve franšizne jedinice.
Skinial je još uvijek u potrazi za franšiznim partnerima u Češkoj, Mađarskoj, Rusiji, Ukrajini, Rumunjskoj, ali i u zemljama regije - Hrvatskoj i Srbiji. - Želimo da naš koncept prvenstveno vode stručni ljudi iz oblasti medicine ili kozmetike, i to iz zemalja u kojima namjeravamo pokrenuti posao - kaže Bode. U tvrtki takođe ne kriju da žele u dvije naredne godine postati vodeći svjetski brand među centrima za uklanjanje tetovaža.
U Hrvatskoj i Srbiji Skinial traži i primatelje pojedinačne franšize (single unit), ali i primatelja master franšize koji bi dobio i teritorijalnu ekskluzivnost i pravo dalje prodaje franšize u razdoblju od 10 godina. Izvan Europe, u tijeku su pregovori s primateljima master franšize u Brazilu i Kanadi.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.