„Balkanska zabava“ u Makedoniji

Nemanja Stojanović, osnivač i suvlasnik Fan Group Travel Company-a, u čijem se vlasništvu i nalazi turistička agencija, kaže da su u Makedoniji osnovali novu poslovnicu skupa s agencijom Paradizo Fly. Naime, nova agencija nosi ime Balkan Fun Macedonia, postoji i transfer znanja, ali se, ipak, ne radi o klasičnoj franšizi budući da su vlasništvo, kao i realizacija poslova podijeljeni. - Naš partner, Paradizo Fly, ima zadatak voditi prodaju na teritoriju te zemlje. Naš zadatak je da realizujemo sva putovanja koja se prodaju u Makedoniji. Međutim, dopunjujemo se u oba aspekta - objašnjava Stojanović.
Nova agencija je već postigla ogroman uspjeh jer je za oko mjesec dana pristiglo više od 300 prijava za ljetnu ponudu. - Mladi u Skoplju uvelike pričaju o našim putovanjima i zabavama - kaže on.
Nedavno se mreži agencija Balkan Fun priključila i Mladost Travel iz Prokuplja kao ekskluzivna subagentura. - Mladost Travel nije obična subagentura, jer ima veći rizik poslovanja, budući da s njima imamo potpisan ugovor koji predviđa zajamčeni broj putnika koji moraju realizirati - objašnjava Stojanović.
Kao što smo već ranije pisali, tvrtka je spremna svoje znanje podijeliti s drugima i svoju mrežu proširiti kroz franšizu u zemlji i inozemstvu.
Stojanović je veoma zadovoljan kako protječe ljetna sezona. Zahvaljujući relativno novoj agenciji u Novom Sadu, a sada i u Skoplju, u ovom trenutku imaju 110 posto više putnika nego u istom razdoblju prošle godine. - Rast je ostvaren i u Beogradu i u središnjoj Srbiji. Ovakve rezultate dugujemo i dosta nižim cijenama aranžmana - kaže Stojanović.
Već od ove jeseni glavna ciljna grupa ove agencije - mladi - mogu očekivati i novitete u okviru programa "Zima za mlade". Za sljedeću sezonu agencija priprema nove destinacije, ali i nove termine putovanja.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.