„Balkanska zabava“ u Makedoniji

Balkan Fun u ovom trenutku ima 110 posto više putnika nego u istom razdoblju prošle godine, što duguju povoljnim cijenama aranžmana i novim agencijama u mreži. Tvrtka također želi svoje znanje podijeli s drugima i svoju mrežu proširiti kroz franšizu u zemlji i inozemstvu.
Subota
29.06.2013
Turistička agencija Balkan Fun otvorena je nedavno i u Makedoniji, a ugovor o ekskluzivnoj suradnji potpisan je sa agencijom u Prokuplju.
 

Nemanja Stojanović, osnivač i suvlasnik Fan Group Travel Company-a, u čijem se vlasništvu i nalazi turistička agencija, kaže da su u Makedoniji osnovali novu poslovnicu skupa s agencijom Paradizo Fly. Naime, nova agencija nosi ime Balkan Fun Macedonia, postoji i transfer znanja, ali se, ipak, ne radi o klasičnoj franšizi budući da su vlasništvo, kao i realizacija poslova podijeljeni. - Naš partner, Paradizo Fly, ima zadatak voditi prodaju na teritoriju te zemlje. Naš zadatak je da realizujemo sva putovanja koja se prodaju u Makedoniji. Međutim, dopunjujemo se u oba aspekta - objašnjava Stojanović.

Nova agencija je već postigla ogroman uspjeh jer je za oko mjesec dana pristiglo više od 300 prijava za ljetnu ponudu. - Mladi u Skoplju uvelike pričaju o našim putovanjima i zabavama - kaže on.

Nedavno se mreži agencija Balkan Fun priključila i Mladost Travel iz Prokuplja kao ekskluzivna subagentura. - Mladost Travel nije obična subagentura, jer ima veći rizik poslovanja, budući da s njima imamo potpisan ugovor koji predviđa zajamčeni broj putnika koji moraju realizirati - objašnjava Stojanović.

Kao što smo već ranije pisali, tvrtka je spremna svoje znanje podijeliti s drugima i svoju mrežu proširiti kroz franšizu u zemlji i inozemstvu.

Stojanović je veoma zadovoljan kako protječe ljetna sezona. Zahvaljujući relativno novoj agenciji u Novom Sadu, a sada i u Skoplju, u ovom trenutku imaju 110 posto više putnika nego u istom razdoblju prošle godine. - Rast je ostvaren i u Beogradu i u središnjoj Srbiji. Ovakve rezultate dugujemo i dosta nižim cijenama aranžmana - kaže Stojanović.

Već od ove jeseni glavna ciljna grupa ove agencije - mladi - mogu očekivati ​​i novitete u okviru programa "Zima za mlade". Za sljedeću sezonu agencija priprema nove destinacije, ali i nove termine putovanja.


Popularno na forumu