Franšiznu YanTea poslovnicu može pokrenuti svatko tko već radi u ugostiteljstvu i ima svoj ​​kafić, slastičarnicu ili restoran. Potrebna su samo dva tjedna za provedbu koncepta i investicija od oko 1.900 eura (8.000 zlota)
Četvrtak
04.07.2013
Jeftine franšize po pravilu privlače veći broj zainteresiranih primatelja. Poljska tvrtka YanTea računa na to i traži partnere za prodaju svog neobičnog napitka.
 

Bubble Tea je jedinstven koktel. Nema alkohola, pije se isključivo kroz široku slamku, dobiva se u hermetički zatvorenoj čaši. No, ono što ga izdvaja od drugih osvježavajućih napitaka jest neobična mješavina sastojaka -- Bubble Tea se, naime, pravi od čaja, mlijeka i različitog bobičastog voća.

Koncept ove neobične "čajdžinice" razvija poljska tvrtka YanTea. Do sada su otvorili dva lokala u svom vlasništvu i šest franšiznih poslovnica.

Tvrtka, međutim, ima ambiciozne planove i planira do kraja ove godine kroz franšizu otvoriti 40 novih prodajnih mjesta, za sada jedino na matičnom tržištu -- u Poljskoj. Računaju da će partnere najprije privući niskom investicijom za provedbu koncepta, a zatim i jedinstvenim proizvodom koji, naročito ljudima s europskog kontinenta, "unosi egzotiku" u već postojeću ponudu osvježavajućih napitaka.

-- Franšiznom poslovnicu može pokrenuti svatko tko već radi u ugostiteljstvu i ima svoj lokal. Najbolje ako ima kafić, slastičarnicu ili restoran. Potrebna su samo dva tjedna za provedbu našeg koncepta, nakon čega partner može početi da prodaje Bubble Tea -- kaže Maria Huk, predsjednica tvrtke YanTea. -- Na temelju iskustava naših postojećih partnera, možemo reći da franšizne poslovnice dobro posluju čak i u gradovima s manje od 50 tisuća stanovnika.

Troškovi pokretanja YanTea koncepta iznose oko 1.900 eura (8.000 zlota). Za taj iznos, primatelj franšize dobiva kompletnu obuku i opremu potrebnu za pripremu napitka. Ulaskom u franšiznu mrežu primatelj, također, može očekivati ​​i prijenos poslovnog znanja (know-how), te recepture za spravljanje koktela.

YanTea nudi koktele s gotovo 100 različitih okusa, tako da kupci mogu slobodno birati svoju mješavinu sastojaka. Za sada, najpopularniji Bubble Tea koktel je mješavina zelenog čaja s mlijekom i jagodama, a među najprodavanijim je i Bubble Tea light, mješavina koja se spravlja bez dodavanja šećera.

-- Konkurencija u ovom sektoru doista nije velika. Ljudi koji pokrenu ovakvu vrstu djelatnosti često ne znaju kako da se prilagode i koncept predstave tržištu. Osim toga, ne treba zaboraviti da 70 posto kupaca, u stvari, ne zna što je to "čaj s mjehurićima", niti kako se spravlja i pije -- dodaje Marta Huk.

Ljetna je sezona, svakako, najbolje vrijeme za prodaju Bubble Tea koktela, samim tim što potražnja za osvježavajućim pićima raste s porastom temperature. Međutim, kao što smo spomenuli, najveća prednost koncepta je što su troškovi implementacije niski i što za pokretanje posla treba tek par tjedana. -- U najgorem slučaju, tri mjeseca, ali ni to nije dug period -- kaže Marta Huk.