Miks dobrih sastojaka

Bubble Tea je jedinstven koktel. Nema alkohola, pije se isključivo kroz široku slamku, dobiva se u hermetički zatvorenoj čaši. No, ono što ga izdvaja od drugih osvježavajućih napitaka jest neobična mješavina sastojaka -- Bubble Tea se, naime, pravi od čaja, mlijeka i različitog bobičastog voća.
Koncept ove neobične "čajdžinice" razvija poljska tvrtka YanTea. Do sada su otvorili dva lokala u svom vlasništvu i šest franšiznih poslovnica.
Tvrtka, međutim, ima ambiciozne planove i planira do kraja ove godine kroz franšizu otvoriti 40 novih prodajnih mjesta, za sada jedino na matičnom tržištu -- u Poljskoj. Računaju da će partnere najprije privući niskom investicijom za provedbu koncepta, a zatim i jedinstvenim proizvodom koji, naročito ljudima s europskog kontinenta, "unosi egzotiku" u već postojeću ponudu osvježavajućih napitaka.
-- Franšiznom poslovnicu može pokrenuti svatko tko već radi u ugostiteljstvu i ima svoj lokal. Najbolje ako ima kafić, slastičarnicu ili restoran. Potrebna su samo dva tjedna za provedbu našeg koncepta, nakon čega partner može početi da prodaje Bubble Tea -- kaže Maria Huk, predsjednica tvrtke YanTea. -- Na temelju iskustava naših postojećih partnera, možemo reći da franšizne poslovnice dobro posluju čak i u gradovima s manje od 50 tisuća stanovnika.
Troškovi pokretanja YanTea koncepta iznose oko 1.900 eura (8.000 zlota). Za taj iznos, primatelj franšize dobiva kompletnu obuku i opremu potrebnu za pripremu napitka. Ulaskom u franšiznu mrežu primatelj, također, može očekivati i prijenos poslovnog znanja (know-how), te recepture za spravljanje koktela.
YanTea nudi koktele s gotovo 100 različitih okusa, tako da kupci mogu slobodno birati svoju mješavinu sastojaka. Za sada, najpopularniji Bubble Tea koktel je mješavina zelenog čaja s mlijekom i jagodama, a među najprodavanijim je i Bubble Tea light, mješavina koja se spravlja bez dodavanja šećera.
-- Konkurencija u ovom sektoru doista nije velika. Ljudi koji pokrenu ovakvu vrstu djelatnosti često ne znaju kako da se prilagode i koncept predstave tržištu. Osim toga, ne treba zaboraviti da 70 posto kupaca, u stvari, ne zna što je to "čaj s mjehurićima", niti kako se spravlja i pije -- dodaje Marta Huk.
Ljetna je sezona, svakako, najbolje vrijeme za prodaju Bubble Tea koktela, samim tim što potražnja za osvježavajućim pićima raste s porastom temperature. Međutim, kao što smo spomenuli, najveća prednost koncepta je što su troškovi implementacije niski i što za pokretanje posla treba tek par tjedana. -- U najgorem slučaju, tri mjeseca, ali ni to nije dug period -- kaže Marta Huk.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?