Brand s tradicijom

Mada se za franšizing kaže da je poslovni model "novijeg datuma", koji je u današnjem obliku nastao šezdesetih godina prošlog stoljeća u Sjedinjenim Američkim Državama, tu tvrdnju bi mogla pobiti austrijska tvrtka Palmers. U ovoj modnoj kući kažu da se mogu pohvaliti iskustvom u franšizingu dužim od 70 godina.
Naime, Ludvig Palmers je još davne 1914. osnovao tekstilnu prodavaonicu donjeg rublja i tako počeo krojiti povijest svog modnog branda. Franšizni sustav su počeli razvijati 1936. godine. Za njih, franšizing nije samo dugoročno partnerstvo, već prava i obveze koji se definiraju zajedno sa partnerima da bi se postigao ekonomski uspjeh.
- Franšiza kao koncept poslovanja ima prednosti, osobito u manjim gradovima, zbog toga što su primatelji franšize mnogo bolje upoznati sa svojim mikro-sredinama - kaže Olaf Matthias, direktor veleprodaje zadužen za razvoj franšizne mreže tvrtke Palmers.
Van njemačkog govornog područja, tvrtka svoju prodajnu mrežu, prije svega, širi kroz franšizu. Zainteresirani su pronaći partnere i u zemljama Balkana.
Ne vjeruju u koncept master franšize već rade s, kako kažu, "ekskluzivnim partnerima koji su povezani s planom širenja". Za ovu godinu imaju ambiciozne planove. - Otvorili smo tržište Turske, a franšizne trgovine bit će otvorene i u Egiptu, Saudijskoj Arabiji i Estoniji - kaže Matthias.
Franšizoprimac dobiva razrađen marketinški koncept sa svim neophodnim alatima, redovitu dostavu robe i prodajni know-how, ali i asistenciju stručnjaka u svim poslovnim područjima koji u svakom trenutku mogu pružiti pomoć.

Prva franšizna opcija podrazumijeva otvaranje dućana u lokalu od 20 kvadrata, a neophodna investicija je oko 60.000 eura. Druga opcija je dućan od 25 kvadrata, za što je potrebno izdvojiti 87.500 eura. Za trgovinu od 80 kvadrata potrebno je investirati od 240.000 eura do 360.000 eura. Franšizodavac u svakoj od opcija predlaže i asortiman robe kako bi investicija u potpunosti bila isplativa.
Franšizoprimac bi trebao imati iskustva u maloprodaji tekstila, vještine upravljanja i vođenja posla i, naravno, imati dovoljno financijskih sredstava kojima će razvijati i održati projekt.
U Palmers mreži posluje više od 300 trgovina u 18 zemalja njemačkog govornog područja i istočnoeuropskih država. Najviše trgovina tvrtka ima na matičnom tržištu, u Austriji, i to 111 u svom vlasništvu i 99 franšiza. Njemačka je po broju Palmers poslovnica na drugom mjestu, sa 33 dućana u vlasništvu Palmersa i 33 partnerske trgovine. Na tržištima Grčke, Moldavije, Italije, Bugarske, Slovačke, Češke, Slovenije, Turske, Mađarske, Cipra, Lihtenštajna i Azerbejdžana posluje još 45 franšiza.
pročitajte članke

Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .