Tisuću trgovaca u "Mojoj radnji"

Projekt "Moja radnja" predstavlja snažnu podršku trgovcima i nužan je da bi ovaj važan segment trgovine opstao i bio unaprijeđen. Sličan projekt već je proveden u nekoliko europskih zemalja i svugdje je dao dobre rezultate.
Roberto Mankuzo
Utorak
09.07.2013
Franšizni lanac "Moja radnja" uključio je u svoj sustav više od tisuću malih nezavisnih trgovaca diljem Srbije.
 

Dosadašnji rezultati projekta pokazali su, prema podacima tvrtke Metro u Srbiji, da je promet u trgovinama koje su se priključile franšiznom sustavu "Moja radnja" značajno povećan. Kupci su dobili bolju uslugu, kvalitetniji asortiman i povoljnije cijene, kažu u tvrtki.

Roberto Mankuzo, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija, kaže da je oporavak segmenta malih trgovina ključan za razvoj čitavog gospodarstva, jer, unatoč sve jačim aktivnostima velikih trgovinskih lanaca, polovica svih kupovina obavi se upravo u malim trgovinama.

- Projekt "Moja radnja" predstavlja snažnu podršku trgovcima i nužan je da bi ovaj važan segment trgovine opstao i bio unaprijeđen. Sličan projekt već je proveden u nekoliko europskih zemalja i svugdje je dao dobre rezultate - naglašava Mankuzo.

Bojana Simić, vlasnica jedne od franšiznih trgovina, kaže da je od prvog dana ulaska u program "Moja radnja" dobila veliku pomoć i podršku - koja joj je bila dragocjena, pogotovo što je pravila prve korake u razvoju samostalnog biznisa.

- Bilo mi je važno da ne napravim početne pogreške u poslovanju, da na pravi način prepoznam potrebe kupaca, te da na adekvatan način prilagodim asortiman i cijene - kaže Bojana Simić. Ono što može istaknuti kao prednost je činjenica da su ovim projektom najviše dobile upravo njene mušterije, kojima je sada dostupan veliki broj artikala po akcijskim cijenama i to u "samom susjedstvu".

Pod zajedničkim imenom "Moja radnja" danas diljem Srbije posluje više od tisuću malih nezavisnih trgovina. Cilj ovog projekta je, kako kažu u tvrtki Metro, očuvanje i unapređenje samostalnog trgovinskog sektora.

Trgovci uključeni u ovaj projekt dobivaju od METRO Cash & Carry besplatnu marketinšku podršku u vidu brendiranja, tiskanog materijala, savjetovanja i edukativnih treninga.