Tisuću trgovaca u "Mojoj radnji"
Roberto Mankuzo
Dosadašnji rezultati projekta pokazali su, prema podacima tvrtke Metro u Srbiji, da je promet u trgovinama koje su se priključile franšiznom sustavu "Moja radnja" značajno povećan. Kupci su dobili bolju uslugu, kvalitetniji asortiman i povoljnije cijene, kažu u tvrtki.
Roberto Mankuzo, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija, kaže da je oporavak segmenta malih trgovina ključan za razvoj čitavog gospodarstva, jer, unatoč sve jačim aktivnostima velikih trgovinskih lanaca, polovica svih kupovina obavi se upravo u malim trgovinama.
- Projekt "Moja radnja" predstavlja snažnu podršku trgovcima i nužan je da bi ovaj važan segment trgovine opstao i bio unaprijeđen. Sličan projekt već je proveden u nekoliko europskih zemalja i svugdje je dao dobre rezultate - naglašava Mankuzo.
Bojana Simić, vlasnica jedne od franšiznih trgovina, kaže da je od prvog dana ulaska u program "Moja radnja" dobila veliku pomoć i podršku - koja joj je bila dragocjena, pogotovo što je pravila prve korake u razvoju samostalnog biznisa.
- Bilo mi je važno da ne napravim početne pogreške u poslovanju, da na pravi način prepoznam potrebe kupaca, te da na adekvatan način prilagodim asortiman i cijene - kaže Bojana Simić. Ono što može istaknuti kao prednost je činjenica da su ovim projektom najviše dobile upravo njene mušterije, kojima je sada dostupan veliki broj artikala po akcijskim cijenama i to u "samom susjedstvu".
Pod zajedničkim imenom "Moja radnja" danas diljem Srbije posluje više od tisuću malih nezavisnih trgovina. Cilj ovog projekta je, kako kažu u tvrtki Metro, očuvanje i unapređenje samostalnog trgovinskog sektora.
Trgovci uključeni u ovaj projekt dobivaju od METRO Cash & Carry besplatnu marketinšku podršku u vidu brendiranja, tiskanog materijala, savjetovanja i edukativnih treninga.
pročitajte članke
Vuna kao vrijedan resurs
/16.02.2021
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije
Jeste li za vending biznis?
/19.10.2018
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?