Novi dućan u Nizozemskoj

Na slici: Nathalie Van Der Meer na svečanom otvorenju dućana City Fashion Jewellery u Amsterdamu
Nakon samo godinu dana poslovanja na matičnom tržištu, beogradska tvrtka za proizvodnju nakita City Fashion Jewellery uspjela je prijeći granicu Srbije i prvi franšizni dućan otvoriti u Sarajevu. Nedavno je mreža ove tvrtke proširena još jednim franšiznim dućanom u inozemstvu - ovog puta otvoren je u Amsterdamu.
Nathalie Van Der Meer je primatelj master franšize za teritoriju Nizozemske, a posao je pokrenula jer se, kako kaže, zaljubila u kreacije beogradske tvrtke, ali i sam koncept poslovanja. Naime, prije nego što je postala poduzetnik i otvorila franšizu, dugo godina je radila u IT sektoru. Tvrtka u kojoj je tada bila zaposlena jedan je velikih igrača na tržištu, te je i sama Der Meer imala priliku ugovarati važne korporativne poslove. Međutim, sada s velikim zadovoljstvom radi u drukčijem okruženju i bavi se poslom koji joj donosi mnogo zadovoljnih klijenata. Sara Čakić, menadžerica za razvoj franšizne mreže tvrtke City Fashion Jewellery, prenosi nam riječi gospođe Der Meer: - Kako kaže, umjesto sa džangrizavim biznismenima sada radi s nasmijanim ženama i to je jedan od glavnih razloga zbog kojih je riješila promijeniti zanimanje - kaže Čakić.

Ugovor je sklopljen na razdoblje od 2 + 5 + 5 godina, što znači da će se poslije dvije godine ugovor, kako kaže Čakić, proširiti i produljiti za još pet.
City Fashion Jewellery se nalazi u samom centru Amsterdama, u tržnom centru Magna Plaza. - Radnja odiše luksuzom i izbor nakita je fantastičan - kaže Čakić, sumirajući dojmove sa svečanog otvorenja. - Prva radnja je namjenski otvorena u Amsterdamu, a plan je da se u narednih nekoliko godina otvori još tri do šest dućana u ostalim većim gradovima Nizozemske, počevši od Rotterdama pa nadalje - kaže Čakić.
pročitajte članke

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Svidza mi se .Trenutno trazim neku dobru fransizu za sebe...
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com