Od sada kao franšiza

Predstavnici tvrtke Delhaize su za naš portal rekli da su odluku o prodaji posla u Crnoj Gori donijeli nakon pažljive analize i sagledavanja činjenica. - Grupa je načinila važne strukturalne promjene i strategijske odluke s ciljem da vrijeme i resurse posveti ostalim zemljama u regiji. Vjerujemo da će sporazum s tvrtkom Expo Commerc omogućiti da brandovi Maxi, Mini Maxi i Tempo dostignu pun potencijal na crnogorskom tržištu - poručuju iz tvrtke Delhaize za Franchising.hr.
Na crnogorskom tržištu radi 25 objekata pod spomenutim brandovima. Njihov promet je tijekom 2012. iznosio 50 milijuna eura.
Expo Commerc će biti primatelj master franšize, a transakcija će se, prema najavama, završiti u posljednjem tromjesečju 2013. Kao specijalni financijski savjetnik izabrana je američka banka Merrill Lynch.
Tvrtka Expo je osnovana 1991. godine sa sjedištem u Kotoru u Crnoj Gori, a od 1998. godine djeluje pod imenom Expo Commerc. Osnovne djelatnosti tvrtke su trgovina na veliko i malo mješovitom i prehrambenom robom i usluge.
Na matičnom tržištu, u Belgiji, Delhaize je na kraju 2012. u svojoj franšiznoj mreži imao 531 franšiznu prodavaonicu. Na pitanje da li će razvijati franšiznu mrežu i u Srbiji kažu da "još uvijek razvijaju strategiju širenja franšizinga na razini Grupe". Franšizing kao model poslovanja u Crnoj Gori odabrali su jer, kako kažu, omogućuje da brand brže "raste". - Imamo pozitivna iskustva sa razvojem franšizne mreže. Franšiza može povećati vrijednost branda i omogućiti brze širenje - kažu u tvrtki Delhaize.
Delhaize posluje u devet zemalja na tri kontinenta. Svoje trgovine imaju u Europi, Aziji i Sjevernoj Americi. Na kraju prvog kvartala 2013. Delhaize Group je u svom sustavu imala 3.411 prodavaonica. Poslovni prihod u prošloj godini iznosio je 22,6 milijardi eura.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.