Nove potrebe, novi koncept

KFC, jedan od najpopularnijih američkih lanaca fast-food restorana, od ovog ljeta planira u Americi uvesti novi format, tzv. fast-casual tip restorana. Prvi KFC eleven bi trebao biti otvoren 5. kolovoza u Louisville-u, u blizini sjedišta tvrtke, a po službenim izjavama predstavnika tvrtke, KFC eleven će, u stvari, biti odgovor na sve uočljiviji trend na tržištu. Naime, praksa pokazuje da mušterije radije odlaze u restorane za koje smatraju da, za neznatno višu cijenu, nude zdravije obroke u odnosu na poznate fast-food lance restorana.
Za sada, zna se da će KFC eleven imati nešto drukčiji logo i novi izbornik, a ciljna skupina bi trebali biti ljudi u 20-im i 30-im godinama koji su, kako kažu u tvrtki, "razvili naviku da više i radije poručuju piletinu bez kostiju" - što, moramo priznati, nije specijalitet po kome je KFC postao poznat u Americi i svijetu. Međutim, pored "dijetalnog" belog pilećeg mesa, izbornik novog KFC-a bi, također, uključivao mnogo više niskokaloričnijih obroka poput kuhane riže, salata i tankog, beskvasnog kruha.
KFC je još u travnju najavio otvaranje test-restorana. Po prvim reakcijama mušterija i američkih medija, reklo bi se da je najviše zamjerki bilo upućeno na novi logo restorana - iako "eleven" (11) u nazivu treba asocirati na broj začina koji ulaze u originalni recept osnivača KFC-a kapetana Sandersa, većina je negodovala što je dobro poznati lik kapetana potpuno nestao sa obilježja novog restorana. Dopadljivost i kvaliteta samog koncepta će, pak, tek biti na probi.
KFC je treći najpopularniji brand u svijetu fast-food restorana. U vlasništvu je tvrtke Yum! Brands Inc. i ima 5.200 restorana u SAD-u i više od 15.000 restorana u 109 zemalja svijeta. Za sada, novi format KFC eleven tvrtka planira razvijati isključivo na teritoriju Sjedinjenih Država.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?