L’Occitane u Češkoj i Slovačkoj posluje od 2008. godine. Imaju 15 trgovina u svom vlasništvu i tri franšize. Od ove godine, tvrtka planira uvesti i novi koncept - SPA by L’Occitane.
Petak
26.07.2013
Francuska kozmetička tvrtka L’Occitane planira uvesti novi koncept na tržišta Češke i Slovačke.
 

Pod brandom L'Occitane se danas, diljem svijeta, prodaje francuska kozmetika vrhunske kvalitete, koja svoje dobro ime gradi i održava zahvaljujući jednostavnom osnovnom principu - proizvodi tvrtke L'Occitane se prave isključivo od prirodnih sastojaka biljnog podrijetla. Od prvobitne želje utemeljitelja Oliviera Baussana, da upotrijebi i sjedini biljke koje uspijevaju i odlikuju podneblje Sredozemlja, proteklo je više od 30 godina. Danas, L'Occitane svoje linije proizvoda za osobnu negu i dom prodaje u oko 2.000 trgovina, šireći se i kroz franšizu.

L'Occitane na tržištima Češke i Slovačke posluje od 2008. godine. Ukupno, imaju 15 trgovina u svom vlasništvu i tri franšize. Od ove godine, tvrtka planira određenom broju prodajnih objekata prirodati i novi koncept - Spa by L'Occitane. Ovaj vid centra za opuštanje i njegu tijela, L'Occitane razvija od 2001. i do sada ih ima u Francuskoj, Brazilu, Hong Kongu, Tajvanu, Meksiku i Rusiji.

- Odlučili smo uvesti novi koncept, jer smo s ovim brojem L'Occitane trgovina uspjeli popuniti kapacitet tržišta u Češkoj. Također, planiramo Spa by L'Occitane predstaviti i na tržištu Slovačke, pošto i tamo tvrtka ima svoje prodavaonice - objašnjava Eva Vidova, zadužena za razvoj branda u tom dijelu Europe.

Budući da proizvodi tvrtke L'Occitane spadaju u luksuznu robu za koju treba izdvojiti mnogo više novca no za kozmetičke preparate manje poznatih brandova, tvrtka pažljivo bira mjesta na kojima će otvoriti svoje trgovine - to su, prije svega, veliki šoping molovi koji mogu jamčiti dovoljan protok potrošača i potrebnu vidljivost branda. Iz istih razloga, L'Occitane uglavnom svoje prodavaonice otvara u velikim gradovima.

Konkurencija na tržištu kozmetičkih proizvoda u Češkoj nije zanemarljiva. - Međutim, konkurencija, koja bi mogla u istoj razini parirati našem konceptu, nije toliko zastupljena na tržištu Češke, ali to ne znači da se uopće ne borimo s konkurencijom. Naša osnovna prednost je, pak, što nudimo proizvode jedinstvenih sastojaka i što iza sebe imamo dugu tradiciju - kaže Eva Vidova.

Izvor: Franchising.cz