Najljepše iz Provanse

Pod brandom L'Occitane se danas, diljem svijeta, prodaje francuska kozmetika vrhunske kvalitete, koja svoje dobro ime gradi i održava zahvaljujući jednostavnom osnovnom principu - proizvodi tvrtke L'Occitane se prave isključivo od prirodnih sastojaka biljnog podrijetla. Od prvobitne želje utemeljitelja Oliviera Baussana, da upotrijebi i sjedini biljke koje uspijevaju i odlikuju podneblje Sredozemlja, proteklo je više od 30 godina. Danas, L'Occitane svoje linije proizvoda za osobnu negu i dom prodaje u oko 2.000 trgovina, šireći se i kroz franšizu.
L'Occitane na tržištima Češke i Slovačke posluje od 2008. godine. Ukupno, imaju 15 trgovina u svom vlasništvu i tri franšize. Od ove godine, tvrtka planira određenom broju prodajnih objekata prirodati i novi koncept - Spa by L'Occitane. Ovaj vid centra za opuštanje i njegu tijela, L'Occitane razvija od 2001. i do sada ih ima u Francuskoj, Brazilu, Hong Kongu, Tajvanu, Meksiku i Rusiji.
- Odlučili smo uvesti novi koncept, jer smo s ovim brojem L'Occitane trgovina uspjeli popuniti kapacitet tržišta u Češkoj. Također, planiramo Spa by L'Occitane predstaviti i na tržištu Slovačke, pošto i tamo tvrtka ima svoje prodavaonice - objašnjava Eva Vidova, zadužena za razvoj branda u tom dijelu Europe.
Budući da proizvodi tvrtke L'Occitane spadaju u luksuznu robu za koju treba izdvojiti mnogo više novca no za kozmetičke preparate manje poznatih brandova, tvrtka pažljivo bira mjesta na kojima će otvoriti svoje trgovine - to su, prije svega, veliki šoping molovi koji mogu jamčiti dovoljan protok potrošača i potrebnu vidljivost branda. Iz istih razloga, L'Occitane uglavnom svoje prodavaonice otvara u velikim gradovima.
Konkurencija na tržištu kozmetičkih proizvoda u Češkoj nije zanemarljiva. - Međutim, konkurencija, koja bi mogla u istoj razini parirati našem konceptu, nije toliko zastupljena na tržištu Češke, ali to ne znači da se uopće ne borimo s konkurencijom. Naša osnovna prednost je, pak, što nudimo proizvode jedinstvenih sastojaka i što iza sebe imamo dugu tradiciju - kaže Eva Vidova.
Izvor: Franchising.cz
pročitajte članke

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Svidza mi se .Trenutno trazim neku dobru fransizu za sebe...
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com