No+Vello raste

Izvorno španjolski koncept salona za fotoepilaciju No+Vello proširen je za dvije nove franšizne poslovnice u Bosni i Hercegovini. Sa novim centrima u Doboju i Goraždu broj No + Vello poslovnica u ovoj zemlji popeo se na devet. Mirsad Zildžović, vlasnik tvrtke Ziom, nositelja master franšize za teritoriju BiH-a, kaže da se za sada proširenje franšizne mreže odvija po planu.
Zildžović je još ranije za naš portal izjavio da se "razmatra implementacija sustava u još tri grada". Kako je No+Vello "došao" u Doboj i Goražde, franšiznom sustavu bi se uskoro mogla priključiti još jedna poslovnica.
Inače, tvrtka No+Vello je osnovana prije samo šest godina, ali je brzo postigla zapažene rezultate. Danas već posluje na 16 tržišta, a uskoro bi se mogla pojaviti u još nekim zemljama balkanske regije. Od zemalja u okruženju, usluge No+Vello salona se mogu dobiti i u Sloveniji, Rumunjskoj i Bugarskoj.
Prema uglednom magazinu Entrepreneur No+Vello je 2012. proglašen za najbolji novi franšizni sustav. U Bosni i Hercegovini posluju od studenog 2010. godine. - Mislimo da je ovo biznis budućnosti. Kako se ljudi budu upoznavali s ovim vidom usluga, tako će i potražnja biti veća, što znači da ćemo morati otvoriti još ovakvih centara - rekao je za naš portal Mirsad Zildžović.
Zildžović kaže da, kao nositelji master franšize, mogu ponuditi dva formata single unit franšize. Zainteresirani poduzetnici mogu postati primatelji No+Vello Point franšize koja, zapravo, spada u franšizni korner, a podrazumijeva smještanje No+Vello kabine u prostor postojećeg kozmetičkog salona.
Drugi oblik franšize je No+Vello Centar koji podrazumijeva otvaranje zasebnih centara s različitim tipovima usluge (fotoepilacija, fotopodmlađivanje, izbjeljivanje zuba, anticelulit program, facijalni anti-age, učvršćivanje pojedinih dijelova tijela). Mjesta koja bi bila idealna za otvaranje ovakve vrste salona su gradovi s najmanje 40.000 stanovnika.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.