No+Vello raste

Izvorno španjolski koncept salona za fotoepilaciju No+Vello proširen je za dvije nove franšizne poslovnice u Bosni i Hercegovini. Sa novim centrima u Doboju i Goraždu broj No + Vello poslovnica u ovoj zemlji popeo se na devet. Mirsad Zildžović, vlasnik tvrtke Ziom, nositelja master franšize za teritoriju BiH-a, kaže da se za sada proširenje franšizne mreže odvija po planu.
Zildžović je još ranije za naš portal izjavio da se "razmatra implementacija sustava u još tri grada". Kako je No+Vello "došao" u Doboj i Goražde, franšiznom sustavu bi se uskoro mogla priključiti još jedna poslovnica.
Inače, tvrtka No+Vello je osnovana prije samo šest godina, ali je brzo postigla zapažene rezultate. Danas već posluje na 16 tržišta, a uskoro bi se mogla pojaviti u još nekim zemljama balkanske regije. Od zemalja u okruženju, usluge No+Vello salona se mogu dobiti i u Sloveniji, Rumunjskoj i Bugarskoj.
Prema uglednom magazinu Entrepreneur No+Vello je 2012. proglašen za najbolji novi franšizni sustav. U Bosni i Hercegovini posluju od studenog 2010. godine. - Mislimo da je ovo biznis budućnosti. Kako se ljudi budu upoznavali s ovim vidom usluga, tako će i potražnja biti veća, što znači da ćemo morati otvoriti još ovakvih centara - rekao je za naš portal Mirsad Zildžović.
Zildžović kaže da, kao nositelji master franšize, mogu ponuditi dva formata single unit franšize. Zainteresirani poduzetnici mogu postati primatelji No+Vello Point franšize koja, zapravo, spada u franšizni korner, a podrazumijeva smještanje No+Vello kabine u prostor postojećeg kozmetičkog salona.
Drugi oblik franšize je No+Vello Centar koji podrazumijeva otvaranje zasebnih centara s različitim tipovima usluge (fotoepilacija, fotopodmlađivanje, izbjeljivanje zuba, anticelulit program, facijalni anti-age, učvršćivanje pojedinih dijelova tijela). Mjesta koja bi bila idealna za otvaranje ovakve vrste salona su gradovi s najmanje 40.000 stanovnika.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?