Na uzimanje Surfera u franšizu trebalo bi gledati kao na stvaranje nečeg čime ćete se hvaliti svojim unucima, jer mi ne vidimo pojedinačne restorane, nego jedan skup karika kojima smo povezali naše svjetski poznate dobavljače kvalitetnih poluproizvoda sa našim cijenjenim potrošačima, u gradovima u kojima drugi lanci brze usluge nisu vidjeli potencijal za razvoj.
Blagomir Marić
Utorak
13.08.2013
Franšizni fast-food lanac Surfer širi svoju mrežu u Hrvatskoj. Nakon Osijeka, otvoren je novi restoran u Novalji, a uskoro će i Đakovo dobiti franšiznu jedinicu.
 

Iako je Surfer koncept star tek nešto više od godinu dana, izgleda da se mnogim poduzetnicima čini kao dobra prilika za pokretanje posla i zaradu. Nakon što su tvorci koncepta otvorili restoran u Osijeku, nedavno je zaživjela i franšiza u Novalji, a uskoro će Surfer biti otvoren i u Đakovu.

Blagomir Marić, direktor razvoja u tvrtki Surfer, kaže da su građevinski radovi u Đakovu gotovi, oprema je naručena, te se tijekom ovog tjedna očekuje opremanje restorana. Za restoran u Vinkovcima kažu da "da bi arhitekt uskoro trebao početi izrađivati projekt". - Ponuda za restorane u Sinju i Splitu je na stolu, razmišljamo u koji bismo prvo uložiti svoje vrijeme i znanje, te su za sada to jedine informacije koje vam možemo dati - kaže Marić.

On kaže da se poduzetnici odlučuju za franšizu tvrtke Surfer jer vide da dobivaju priliku za stvaranje razumnog i stabilnog profita. - Na uzimanje Surfera u franšizu trebalo bi gledati kao na stvaranje nečeg čime ćete se hvaliti svojim unucima, jer mi ne vidimo pojedinačne restorane, nego jedan skup karika kojima smo povezali naše svjetski poznate dobavljače kvalitetnih poluproizvoda sa našim cijenjenim potrošačima, u gradovima u kojima drugi lanci brze usluge nisu vidjeli potencijal za razvoj - kaže Marić.

Marić kaže da su nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju "vrata na koja su dugo kucali, sada širom otvorena". U svega nekoliko dana uspjeli su pregovore s nekim velikim dobavljačima dovesti do samog kraja. Članstvo Hrvatske u EU, kako kaže, uvelike će olakšati dostizanje cilja - poslovati globalno, a za početak na Balkanu.

Na pitanje kako ih promatra konkurencija, budući da je imaju velike ambicije, Marić odgovara: - Da li se ovo pitanje postavlja i "mladim" bankama koje šire svoje poslovanje u druge gradove? Svatko ima svoje klijente, a pametnim potezima, Surfer će ih vremenom imati u svakom gradiću - kaže on.