Tamo gdje drugi neće

Blagomir Marić
Iako je Surfer koncept star tek nešto više od godinu dana, izgleda da se mnogim poduzetnicima čini kao dobra prilika za pokretanje posla i zaradu. Nakon što su tvorci koncepta otvorili restoran u Osijeku, nedavno je zaživjela i franšiza u Novalji, a uskoro će Surfer biti otvoren i u Đakovu.
Blagomir Marić, direktor razvoja u tvrtki Surfer, kaže da su građevinski radovi u Đakovu gotovi, oprema je naručena, te se tijekom ovog tjedna očekuje opremanje restorana. Za restoran u Vinkovcima kažu da "da bi arhitekt uskoro trebao početi izrađivati projekt". - Ponuda za restorane u Sinju i Splitu je na stolu, razmišljamo u koji bismo prvo uložiti svoje vrijeme i znanje, te su za sada to jedine informacije koje vam možemo dati - kaže Marić.
On kaže da se poduzetnici odlučuju za franšizu tvrtke Surfer jer vide da dobivaju priliku za stvaranje razumnog i stabilnog profita. - Na uzimanje Surfera u franšizu trebalo bi gledati kao na stvaranje nečeg čime ćete se hvaliti svojim unucima, jer mi ne vidimo pojedinačne restorane, nego jedan skup karika kojima smo povezali naše svjetski poznate dobavljače kvalitetnih poluproizvoda sa našim cijenjenim potrošačima, u gradovima u kojima drugi lanci brze usluge nisu vidjeli potencijal za razvoj - kaže Marić.
Marić kaže da su nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju "vrata na koja su dugo kucali, sada širom otvorena". U svega nekoliko dana uspjeli su pregovore s nekim velikim dobavljačima dovesti do samog kraja. Članstvo Hrvatske u EU, kako kaže, uvelike će olakšati dostizanje cilja - poslovati globalno, a za početak na Balkanu.
Na pitanje kako ih promatra konkurencija, budući da je imaju velike ambicije, Marić odgovara: - Da li se ovo pitanje postavlja i "mladim" bankama koje šire svoje poslovanje u druge gradove? Svatko ima svoje klijente, a pametnim potezima, Surfer će ih vremenom imati u svakom gradiću - kaže on.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?