Novi nastup Legenda

Iako vlasnici srbijanskog modnog branda Legend aktivno traže primatelje franšize, to ih ne spriječava da otvaraju i vlastite dućane. Nedavno su otvorili dućan u centru Zemuna, u kojem su predstavili i mnoge inovacije. - Ostvarili smo suradnju s tvrtkom koja je vlasnik prostora i odlučili u Glavnoj ulici, u centru Zemuna, otvoriti ponovo naš dućan. Naime, Legend je već imao butik u tom dijelu grada koji je dobro poslovao, ali smo se ipak odlučili za novi prostor i novi koncept nastupa - objašnjava Sanja Marković, direktorica marketinga ove tvrtke.
Prateći trendove na tržištu, odnosno, želje mnogih potrošača, Legend je u svoje dućane uveo - virtualne kabine. Takvu odluku su donijeli nakon provedenih istraživanja koja su potvrdila da sve veći broj kupaca želi skratiti vrijeme provedeno u kupnji, tako da su, ovom inovacijom, potrošači dobili mogućnost učinkovito i za što kraće vrijeme odlučiti što će kupiti.
U samom dućanu postoji i takozvana "zelena zona", prostor namijenjen za relaksaciju u kojem se čak nalazi i drvo. - Vidjeli smo da se klijentima koncept svidio i da u zelenoj zoni uvijek ima nekoga. Tako, dok ljepše polovice kupuju, muškarci mogu sjesti, opustiti se i pročitati novine - kaže Marković.
Novi pristup je podrazumijevao i promjenu vizualnog identiteta dućana. Fasadom su istakli Legendove karakteristične boje, a unutarnje osvjetljenje je projektirano i postavljeno tako da boje izgledaju kao na prirodnoj svjetlosti. Također, Legend u svoje trgovine polako počinje uvoditi i monitore na kojima će reklamirati akcijske ponude, što će umnogome smanjiti korištenje papira, ali i podržati aktualne trendove koji nameću brze promjene i prilagodbu potrebama klijenata, ali i uvjetima okoliša i šire društvene zajednice.
- Doista smo mnogo pažnje posvetili vizualnom efektu, tako da nam prijaju dobre reakcije i komentari potrošača. Iako je jedna od općina Beograda, Zemun, praktično, funkcionira kao zaseban gradić, a Zemunci poštuju kad im se posveti pažnja - kaže Marković.
Legend u svojoj prodajnoj mreži do sada ima četiri franšizne trgovine. Tvrtka ima cilj u narednom razdoblju povećati broj primatelja franšize. Osim Srbije, dućani ovog branda posluju u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini.
pročitajte članke

Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .