Virtualne kabine, "zelena zona" za relaksaciju, monitori na kojima se oglašavaju akcije - dio su novog nastupa branda Legend na srbijanskom tržištu.
Ponedjeljak
19.08.2013
Srbijanski brand Legend World Wide otvorio je nedavno novi dućan kojim će promovirati i novi koncept nastupa na tržištu. Predstavljene su brojne inovacije.
 

Iako vlasnici srbijanskog modnog branda Legend aktivno traže primatelje franšize, to ih ne spriječava da otvaraju i vlastite dućane. Nedavno su otvorili dućan u centru Zemuna, u kojem su predstavili i mnoge inovacije. - Ostvarili smo suradnju s tvrtkom koja je vlasnik prostora i odlučili u Glavnoj ulici, u centru Zemuna, otvoriti ponovo naš dućan. Naime, Legend je već imao butik u tom dijelu grada koji je dobro poslovao, ali smo se ipak odlučili za novi prostor i novi koncept nastupa - objašnjava Sanja Marković, direktorica marketinga ove tvrtke.

Prateći trendove na tržištu, odnosno, želje mnogih potrošača, Legend je u svoje dućane uveo - virtualne kabine. Takvu odluku su donijeli nakon provedenih istraživanja koja su potvrdila da sve veći broj kupaca želi skratiti vrijeme provedeno u kupnji, tako da su, ovom inovacijom, potrošači dobili mogućnost učinkovito i za što kraće vrijeme odlučiti što će kupiti.

U samom dućanu postoji i takozvana "zelena zona", prostor namijenjen za relaksaciju u kojem se čak nalazi i drvo. - Vidjeli smo da se klijentima koncept svidio i da u zelenoj zoni uvijek ima nekoga. Tako, dok ljepše polovice kupuju, muškarci mogu sjesti, opustiti se i pročitati novine - kaže Marković.

Novi pristup je podrazumijevao i promjenu vizualnog identiteta dućana. Fasadom su istakli Legendove karakteristične boje, a unutarnje osvjetljenje je projektirano i postavljeno tako da boje izgledaju kao na prirodnoj svjetlosti. Također, Legend u svoje trgovine polako počinje uvoditi i monitore na kojima će reklamirati akcijske ponude, što će umnogome smanjiti korištenje papira, ali i podržati aktualne trendove koji nameću brze promjene i prilagodbu potrebama klijenata, ali i uvjetima okoliša i šire društvene zajednice.

- Doista smo mnogo pažnje posvetili vizualnom efektu, tako da nam prijaju dobre reakcije i komentari potrošača. Iako je jedna od općina Beograda, Zemun, praktično, funkcionira kao zaseban gradić, a Zemunci poštuju kad im se posveti pažnja - kaže Marković.

Legend u svojoj prodajnoj mreži do sada ima četiri franšizne trgovine. Tvrtka ima cilj u narednom razdoblju povećati broj primatelja franšize. Osim Srbije, dućani ovog branda posluju u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini.