Još jedan svjetski lanac u regiji?
Prema neslužbenim najavama, još jedan američki franšizni lanac razmišlja ući na tržišta tzv. Adriatic regije, prije svega na tržišta Slovenije, Srbije i Hrvatske. Radi se o restoranima brze hrane Broaster Chicken, koji su, kako i samo ime kaže, poznati po svojim specijalitetima od pilećeg mesa.
Broaster Chicken je osnovan 1954. u američkoj državi Wisconsin. Tvrtka je izvorno proizvodila i prodavala patentiranu opremu za pripremu hrane koje je omogućavala da se piletina i drugo meso spreme po revolucionarnoj metodi - kombinacijom kuhanja pod tlakom i prženja u ulju. Oprema i metoda pripreme hrane su ubrzo zaštićeni i od tada poznati kao broasting. Tvrtka je tijekom vremena i sama počela proizvoditi i distribuirati specijalitete od piletine pripremljene na ovaj način. Danas, u Americi ima više od 10.000 Broaster Chicken restorana.
Tvrtka je 2011. godine, međutim, odlučila svoje proizvode ponuditi i Europi. Prvi restoran je otvoren u Poljskoj, a na tom tržištu trenutno radi pet prodajnih jedinica. Početkom ove godine Broaster Chicken je objavio da traže i partnere za razvoj franšizne mreže u Češkoj i Slovačkoj. Zahvaljujući svom iskustvu i reputaciji, posao rekrutinga je povjeren konzultantskoj kući PROFIT system, koja će im pomoći pronaći odgovarajućeg primatelja master franšize za spomenuta područja.
U prilog najavama da Broaster Chicken razmišlja ući na tržišta jugoistočne Europe možda ide i informacija da je PROFIT system u ovoj regiji pojačan novim suradnikom - naime, timu PROFIT systema pridružio se slovenski konzultant Matjaž Plausteiner, koji je poznat kao jedan od poduzetnika sa najdužim stažom i iskustvom u fast-food branši. Plausteiner je 1993. doveo McDonald's u Sloveniju, postavši njihov prvi primatelj franšize na tom području. Također, dovodi se i u vezu s ulaskom Burger Kinga, kada je ovaj lanac brze hrane odlučio otvoriti svoj prvi restoran u Sloveniji.
U ovoj regiji, inače, treba napomenuti, postoji već jedan operater koji ima pravo pripremati i prodavati "broaster" specijalitete od piletine. Trenutno, u Sloveniji rade dva takva "pokretna lokala" - na Centralnoj tržnici (pijaci) i tržnom centru BTC u Ljubljani smještena su dva specijalna brandirana kamiona s prikolicom koja, ujedno, služi kao prostor za pripremu hrane i kao uslužni štand.
(PROFIT system, odnosno, PROFIT franchise services, kao tvrtka kći za Adriatic regiju, izdavač je portala Franchising.hr)
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?