Plan se ostvaruje

Plan širenja, koji je Tomaš Rogač, direktor McDonald'sa Srbija, najavio u intervjuu za naš portal početkom godine, lagano se ostvaruje. On je, naime, tada izjavio da će se tvrtka ove godine uglavnom fokusirati na veće gradove - Beograd, Novi Sad i Niš.
- Naša iskustva pokazuju da je kriza još izraženija u manjim gradovima, te smo poslovnu strategiju za budući period prevashodno usmjerili na razvoj u većim gradovima - rekao je tada Rogač za naš portal. Tako je u travnju otvoren restoran u novom šoping centru Stadion u Beogradu , a 27. kolovoza i McDrive u Novom Sadu.
Restoran u Bulevaru Jaše Tomića drugi je McDonald'sov restoran u srpskoj Ateni. Na svečanom otvaranju vrpcu su presjekli Tomaš Rogač i gradonačelnik Novog Sada, Miloš Vučević.
McDrive Novi Sad je 19. restoran čuvenog američkog lanca brze hrane u Srbiji. Ova investicija vrijedna je 2.000.000 eura, a u restoranu radi 55 ljudi. Restoran ima 165 sjedećih mjesta, McCafe, vrt i Play Land za mališane, navodi se u službenom priopćenju.
Tomaš Rogač je najavio i otvaranje još jednog McDonald'sovog restorana do kraja godine - u Big Centru u Novom Sadu, koji će zaposliti 25 radnika.
Početkom kolovoza NIS i McDonald's su potpisali ugovor o suradnji koji podrazumijeva da se do kraja godine otvori restoran i na NIS Petrolovoj benziskoj crpki na izlazu iz Beograda na autoputu ka Zagrebu. Objekt će imati restoran s vrtom i parkingom za putnička i teretna vozila koji će zauzimati površinu od 300 kvadrata.
Tvrtka Nicefoods restorani vlasnik je takozvane DL ili development license za McDonald's u Srbiji i kao takva vlasnik je svih McDonald'sovih restorana u Srbiji. " Razvojna licenca " znači da tvrtka ima ekskluzivno pravo razvijati McDonald's brand na teritoriju Srbije, što podrazumijeva i pronalaženje novih lokacija i otvaranje novih restorana na ovoj teritoriji. Oni mrežu razvijaju isključivo samostalno.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?