Letimo i rastemo

Luka Dragašević, voditelj prodaje u tvrtki Fly Fly Travel, kaže da do kraja godine očekuju širenje franšizne mreže. - S obzirom da imamo mnogo zainteresiranih za još nekoliko većih gradova Srbije, ali i regije, do kraja godine se očekuje širenje franšizne mreže, što će svim franšiznim poslovnicama, pa i samoj tvrtki, otvoriti vrata za nove poslovne aranžmane - kaže Dragašević.
Fly Fly Travel trenutno ima 14 poslovnica, od toga osam franšiza. Nakom franšiznih poslovnica u Beogradu i Novom Sadu, otvorene su i franšize u Zemunu, Podgorici i beogradskom naselju Voždovac. Početkom rujna je otvorena i franšiza u Smederevu, a najavljeno je i otvaranje poslovnice u Nišu. Da podsjetimo, pored navedenih, Fly Fly Travel još od ranije ima franšizne jedinice na Banovom brdu u Beogradu, u Kragujevcu i Baru (Crna Gora). Nedavno su otvorili još jednu vlastitu poslovnicu u Beogradu (Stari grad).
Osim širenja franšizne mreže, Fly Fly Travel teži i proširiti poslovnu suradnju sa novim partnerima iz svijeta avijacije. - U veljači smo postali ovlašteni zastupnik prodaje talijanske aviotvrtke Mistral Air. U travnju, postali smo zastupnici prodaje low-cost tvrtke Pegasus, što nam je, pored zastupanja tvrtke u zračnoj luci, omogućilo i korištenje posebnog sustava pretraživanja i pogodnosti za sve letove Pegasusa. Isto tako, velika europska zrakoplovna tvrtka Olympic Air izbrala je Fly Fly Travel za zastupanje, kao i superviziju prihvata i otpreme zrakoplova. U međuvremenu je i Belavia, nacionalna aviotvrtka Bjelorusije, prepoznala naš potencijal i izabrala Fly Fly Travel za generalnog zastupnika prodaje ( GSA ) za teritoriju Srbije - kaže Dragašević.
Tržište Srbije postaje, kako kaže, sve privlačnije za sve veći broj svjetskih aviotvrtki, te se nadaju i da će broj aviotvrtki s kojima Fly Fly Travel surađuje biti veći. - Sve to je utjecalo na odluku da započnemo s pripremama prvog sajma civilnog zrakoplovstva Belgrade Air Expo, koji će se, u našoj organizaciji, održati u travnju 2014. - kaže Dragašević.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.