Novi partneri u Evropi

LINE-X je vodeći američki proizvođač i distributer poliuretanskih zaštitnih premaza, koji štite gotovo sve vrste materijala izložene habanju, koroziji, abrazijama. Tvrtka je ovih dana proslavila 20 godina rada, a u isto vrijeme, objavila i da je svoju partnersku mrežu proširila otvaranjem prve poslovnice u Češkoj. LINE-X trenutno ima više od 500 partnera u više od 48 zemalja svijeta, a aktivno traži partnere i na tržištima Hrvatske, Srbije, Ukrajine i Rumunjske.
Za ulazak u partnerski sustav tvrtke LINE-X zainteresirani poduzetnici bi trebali imati poslovni prostor od najmanje 100 kvadrata i početni kapital od najmanje 47.000 dolara, koji pokriva nabavku potrebne opreme i proizvoda. LINE-X ne naplaćuje nikakve franšizne naknade, jer dobit ostvaruje od prodaje tehničke opreme i materijala za premaze.
LINE-X, s druge strane, svojim partnerima osigurava stručnu i tehničku podršku, pomoć pri kupnji specijalne opreme, podršku u marketingu i promociji. Oni koji se odluče biti zastupnici branda ili koji dodaju LINE-X proizvode svojoj postojećoj liniji proizvoda, zapravo, dobivaju jedinstvenu poslovnu priliku i pristup industriji zaštitnih premaza - vrijednu više milijardi funti. Kako kažu u tvrtki, idealni kandidati za zastupnika LINE-X-a su uporne i energične osobe s jakim poduzetničkim duhom, koje bi podjednako imale želju razvijati vlastiti posao i brand ove američke tvrtke.
Za više informacija, pogledati LINE-X u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.