CCC stigao u Hrvatsku

Prva trgovina u Hrvatskoj otvorena je u Rijeci, u Tower Centru, a CCC će se smjestiti i u Interspar Centar u Osijeku, i u najveći trgovački centar u zemlji - Westgate u Zaprešiću pored Zagreba. - Hrvatska je za CCC posebno zanimljivo tržište, jer se ovdje pridaje velika vrijednost kako modi, tako i privlačnim cijenama. Oboje u velikoj mjeri nude zbirke lanca CCC , zato puno očekujemo baš od naših hrvatskih filijala - rekao je Gerald Zimmermann, menadžer CCC Hrvatska i CCC Austria, prilikom ulaska ovog lanaca na hrvatsko tržište.
Najveći poljski proizvođač kožnih cipela i trgovac obućom ove godine ima vrlo ekspanzivnu strategiju širenja. Prije Hrvatske ovaj brand se prethodno pojavio u Austriji i Sloveniji, a do kraja godine je planirano otvorenje trgovina i u Turskoj i Njemačkoj. - Dosadašnje četiri lokacije u Austriji, pokazale su se kao puni pogodak, a dijelom su čak i daleko nadmašile očekivanja. Vrlo smo zadovoljni i u Sloveniji gdje posluju dvije filijale - kaže Zimmermann.
On ističe da nimalo slučajno CCC znači "Cijena čini čuda" (Cijena Czyni Cuda - na poljskom ) budući da su oni obiteljska trgovina obuće s izvandrednim odnosom cijene i usluge. Svaka sezonska kolekcija broji oko 4.000 modela ženskih, muških i dječjih cipela. - Naša jesenja/zimska kolekcija od kože za žene koju većim dijelom sami proizvodimo posebno iznenađuje naše kupce, kako zbog velikog izbora, tako i zbog privlačnih cijena. Uz to, uvodimo novi, atraktivni koncept uređenja trgovina koji je postavio novi standard u trgovini cipela - kaže Zimmerman.
Tvrtka CCC je u drugom tromjesečju ove godine prije oporezivanja (EBIT)ostvarila dobit od 18,27 milijuna eura, što je 44,7 posto više u odnosu na isti period prošle godine. Prihod koncerna je iznosio 151,81 milijuna eura, odnosno, 9,4 posto više u odnosu na godinu dana ranije.
CCC S.A. najveći je poljski proizvođač kožnih cipela i trgovac cipela sa sjedištem u poljskom gradu Polkovice. Koncern se od 2004. kotira na Varšavskoj burzi i zapošljava više od 7.000 radnika. Osnovao ga je Dariusz Milek, glavni dioničar i izvršni direktor CCC-a . Krajem kolovoza 2013. CCC je držao više od 700 trgovina na površini od 218.836 kvadrata u 12 zemalja. U Poljskoj, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Austriji, Sloveniji i Hrvatskoj CCC ima vlastite trgovine , a u Rumunjskoj, Rusiji, Litvi, Kazahstanu i Ukrajini posluje kao franšiza.
pročitajte članke

Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .