Specijalisti na dobrom glasu
Marta Szymczak
Tržište kozmetičkih salona za trajnu depilaciju u posljednjih nekoliko godina doživjelo je pravi bum u svijetu. Da li je u pitanju samo prolazna moda ili saloni ove vrste mogu biti i perspektivna poslovna prilika za poduzetnike koji razmišljaju o pokretanju dugoročnog posla? Marta Szymczak, primatelj master franšize DepilConcepta za područje Poljske, kaže da, prema vlastitom iskustvu, sustavi koji se odluče za usavršavanje u jednoj oblasti, imaju veće šanse za uspjeh i opstanak na tržištu. - Dobrog majstora svi u gradu znaju. Po tom principu, i ključ uspjeha kozmetičkih salona je u specijalizaciji - kaže Szymczak.
Posljednje dvije godine, Marta Szymczak neumorno radi. Kao nositelj master franšize, otvorila je dva DepilConcept salona za trajnu depilaciju i fotopomlađivanje kože u svom vlasništvu, i pronašla četiri primatelja pojedinačne franšize.
Pošto je tržište salona za fotoepilaciju još uvijek relativno mlado, ona kaže da su uvjeti za razvoj više nego povoljni, ali da to, s druge strane, zahtijeva da ljudi koji ulaze u ovu branšu dobro prouče tržište. - Nisu svi uspjeli iskoristiti ovu situaciju. Vrtoglavi porast broja salona za fotoepilaciju znači da su se počeli javljati na svakom uglu, kao gljive poslije kiše - čak i u najskupljim dijelovima grada gdje je cijena zakupa vrlo visoka, a cijene usluga prilično niske. Vodili su se mišlju da će tako najlakše privući klijente. Međutim, većina njih je bila primorana proširiti ponudu svog salona novim uslugama, kako bi uopće ostali u poslu. Izgubili su fokus i postali poput većine drugih kozmetičkih salona koji već posluju na tržištu - objašnjava Szymczak.
Prema onome što je iskusila za ove dvije intenzivne godine rada, usredotočenost na usavršavanje i specijalizaciju unutar jednog područja usluga i tretmana je siguran recept za uspjeh. - Nama se ta poslovna strategija isplatila. Franšizna mreža DepilConcepta inače djeluje po strogim pravilima - prateći strategiju koja je već donijela rezultate na drugim tržištima u svijetu. Kada je vođenje posla u pitanju, u potpunosti smo uvjereni u djelotvornost naših metoda, te svaki od primatelja DepilConcept franšize dobiva set poslovnih znanja i preporuka kao svojevrsno "Jamstvo profitabilnosti". Dokaz? Najnoviji DepilConcept salon u Varšavi, počeo je donositi profit samo poslije 16 dana od otvaranja - kaže Szymczak.
Iako su klijenti DepilConcept salona većinom žene, oni koji razmišljaju pokrenuti posao u industriji ljepote, ne moraju nužno biti ženskog spola, kaže Szymczak. I u ovoj branši je važno da osoba, koja pokreće i namjerava voditi posao, prije svega bude dobar voditelj prodaje. - Točno, žene će se prirodno mnogo prije zainteresirati za oblast koja ih se neposredno tiče, ali znam i muškarce koji se odlično snalaze kao primatelji franšize u ovoj branši. Naša usluga je usmjerena na individualnog korisnika, stoga su u ovom poslu najvažniji kvaliteta usluge i vještina prodaje - objašnjava ona.
DepilConcept zato za sve primatelje franšize organizira detaljnu obuku koja će im pomoći "izbrusiti" ovu vještinu. - Naš sustav se, u suštini, i zasniva na provjerenoj strategiji prodaje i podršci koju DepilConcept, kao davatelj franšize, jamči svim svojim partnerima u mreži - dodaje Szymczak.
DepilConcept traži primatelja master franšize i u Hrvatskoj.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke
Ostati na uzlaznoj putanji
/24.11.2021
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije
Jeste li za vending biznis?
/19.10.2018
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?