Specijalisti na dobrom glasu

Marta Szymczak
Tržište kozmetičkih salona za trajnu depilaciju u posljednjih nekoliko godina doživjelo je pravi bum u svijetu. Da li je u pitanju samo prolazna moda ili saloni ove vrste mogu biti i perspektivna poslovna prilika za poduzetnike koji razmišljaju o pokretanju dugoročnog posla? Marta Szymczak, primatelj master franšize DepilConcepta za područje Poljske, kaže da, prema vlastitom iskustvu, sustavi koji se odluče za usavršavanje u jednoj oblasti, imaju veće šanse za uspjeh i opstanak na tržištu. - Dobrog majstora svi u gradu znaju. Po tom principu, i ključ uspjeha kozmetičkih salona je u specijalizaciji - kaže Szymczak.
Posljednje dvije godine, Marta Szymczak neumorno radi. Kao nositelj master franšize, otvorila je dva DepilConcept salona za trajnu depilaciju i fotopomlađivanje kože u svom vlasništvu, i pronašla četiri primatelja pojedinačne franšize.
Pošto je tržište salona za fotoepilaciju još uvijek relativno mlado, ona kaže da su uvjeti za razvoj više nego povoljni, ali da to, s druge strane, zahtijeva da ljudi koji ulaze u ovu branšu dobro prouče tržište. - Nisu svi uspjeli iskoristiti ovu situaciju. Vrtoglavi porast broja salona za fotoepilaciju znači da su se počeli javljati na svakom uglu, kao gljive poslije kiše - čak i u najskupljim dijelovima grada gdje je cijena zakupa vrlo visoka, a cijene usluga prilično niske. Vodili su se mišlju da će tako najlakše privući klijente. Međutim, većina njih je bila primorana proširiti ponudu svog salona novim uslugama, kako bi uopće ostali u poslu. Izgubili su fokus i postali poput većine drugih kozmetičkih salona koji već posluju na tržištu - objašnjava Szymczak.
Prema onome što je iskusila za ove dvije intenzivne godine rada, usredotočenost na usavršavanje i specijalizaciju unutar jednog područja usluga i tretmana je siguran recept za uspjeh. - Nama se ta poslovna strategija isplatila. Franšizna mreža DepilConcepta inače djeluje po strogim pravilima - prateći strategiju koja je već donijela rezultate na drugim tržištima u svijetu. Kada je vođenje posla u pitanju, u potpunosti smo uvjereni u djelotvornost naših metoda, te svaki od primatelja DepilConcept franšize dobiva set poslovnih znanja i preporuka kao svojevrsno "Jamstvo profitabilnosti". Dokaz? Najnoviji DepilConcept salon u Varšavi, počeo je donositi profit samo poslije 16 dana od otvaranja - kaže Szymczak.
Iako su klijenti DepilConcept salona većinom žene, oni koji razmišljaju pokrenuti posao u industriji ljepote, ne moraju nužno biti ženskog spola, kaže Szymczak. I u ovoj branši je važno da osoba, koja pokreće i namjerava voditi posao, prije svega bude dobar voditelj prodaje. - Točno, žene će se prirodno mnogo prije zainteresirati za oblast koja ih se neposredno tiče, ali znam i muškarce koji se odlično snalaze kao primatelji franšize u ovoj branši. Naša usluga je usmjerena na individualnog korisnika, stoga su u ovom poslu najvažniji kvaliteta usluge i vještina prodaje - objašnjava ona.
DepilConcept zato za sve primatelje franšize organizira detaljnu obuku koja će im pomoći "izbrusiti" ovu vještinu. - Naš sustav se, u suštini, i zasniva na provjerenoj strategiji prodaje i podršci koju DepilConcept, kao davatelj franšize, jamči svim svojim partnerima u mreži - dodaje Szymczak.
DepilConcept traži primatelja master franšize i u Hrvatskoj.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.