Miris kave u neobičnom okruženju

Ideju o kafeteriji koja bi bila sastavni dio trgovine cipela, Bata će testirati pokretanjem pilot-projekta u Pragu.
Četvrtak
03.10.2013
Češki proizvođač obuće Bata planira „zagaziti“ u novu branšu - ugostiteljstvo. Otvorit će kafeteriju u okviru jedne od svojih prodavaonica cipela u Pragu.
 

Prema najavama koje su se nedavno pojavile u češkim medijima, poznati proizvođač obuće Bata planira ove jeseni upotpuniti ponudu jedne od svojih prodavaonica u Pragu, i to novim konceptom -- kafeterijom. Kako je objavljeno na češkom portalu Aktualne.cz, Bata ne planira razvijati nezavisni lanac kafeterija - novi bi koncept, naime, trebao samo biti dodatna usluga koja bi kupnju u njihovim prodavaonicama učinila ugodnijom, izjavili su predstavnici tvrtke.

Od uspjeha pilot-projekta će, naravno, ovisiti hoće li koncept kafeterije proširiti i u svoje ostale prodavaonice cipela u Češkoj.

Međutim, kako piše portal Aktualne.cz, tvrtka možda nije odabrala naročito sretan trenutak za ulazak u novi projekt. Na ugostiteljskom tržištu u Češkoj, a posebno u sektoru kafeterija, vlada velika konkurencija. Iako vlasnici kafeterija tvrde da Češka ima potencijala, posljednjih godina pojedini su lanci bili prisiljeni povući se s tržišta (Gloria Jean's Coffee), dok su drugi morali promjeneti očekivanja po pitanju širenja mreže (Coffeeshop Company). Dobre su rezultate, s druge strane, postigli Costa Coffee i Starbucks.

Za sada se zna da će kafeterije Bata surađivati ​​s tvrtkom Nestle i praškom slastičarnicom Saint Tropez. Ako projekt zaživi, tvrtka ne isključuje mogućnost širenja koncepta kroz franšizu -- kao što, uostalom, širi i mrežu svojih prodavaonica obuće.

***

Tvrtka Bata posluje u 70 zemalja i ima više od 5.000 trgovina pod svojim brandom širom svijeta. Brand je prisutan i na tržištima ove regije. Za područja Hrvatske i Slovenije primatelj franšize ovog branda je tvrtka Sportina, a za područja Srbije, Makedonije i Crne Gore -- Fashion Company.

Izvor: Franchising.cz