Franšiza koja se traži
Miodrag Janković
Miodrag Janković, direktor komercijale u Pekari Branković iz Niša, kaže da interesovanja za franšizom uvijek ima. - Trenutno se više javljaju ljudi izvan Niša nego iz samog grada. Ima zainteresiranih iz Aleksinca, Leskovca, Prokuplja, ali još uvijek nemamo baš ozbiljnog kandidata. Kad ljudi vide kako izgledaju i posluju naše pekare, i sami bi želeli otvoriti takvu, ali su troškovi visoki, najviše zbog transporta - kaže Janković.
On objašnjava da bi asortiman, ukoliko nađu adekvatnog primatelja franšize izvan Niša, morao biti kombiniran - morala bi postojati suradnja s još jednom pekarom. - U tom slučaju mi bismo ih opskrbljivali asortimanom smrznutog peciva, a program svježih peciva, pogača i slično - nabavljali bi na lokalnoj razini. Mi ne bismo imali ništa protiv da uporedo postoje dva branda, niti bi to bio jedinstven slučaj - objašnjava Janković.
Potencijalni kandidati se, međutim, često iznenade kada čuju što sve franšizing podrazumijeva. - Ljudi ne razumiju da izgled i kvaliteta usluge i proizvoda koji imaju Pekare Branković iziskuju poštivanje niza pravila i našu stalnu potporu. Kandidati imaju elementarno znanje - znaju što znači preuzimanje nečijeg branda, ali kada im kažemo da mi radimo stalni nadzor, da zadržavamo pravo da obustavimo rad i prodaju ukoliko shvatimo da se standardi ne poštuju, kao kada, na primjer, vidimo da se pecivo loše peče i slično, prilično se iznenade - objašnjava Janković.
Pekara Branković je krajem srpnja svoju maloprodajnu mrežu obogatila novim prodajnim objektom koji je u njihovom vlasništvu. - Ta pekara dobro radi jer u okolici nema objekata tog tipa, a u blizini je i škola i uopće, prometno je mjesto. U tu pekaru smo uveli i program pizza i toplih sendviča, što nemamo u svim pekarama - kaže Janković. Cilj im je do kraja godine u Nišu otvoriti još jednu pekaru, te su trenutno u potrazi za lokacijom.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?