Teška vremena i za velike
Prema posljednjim predviđanjima, prodaja u McDonald'sovim restoranima na globalnom nivou će ostati na istoj razini. Kako je objavljeno, prodaja ni u trećem kvartalu ove godine nije porasla, što je ispod očekivanog. Predstavnici tvrtke, međutim, kažu da je za slabe rezultate prodaje u ovoj godini isključivo kriva teška ekonomska situacija u svijetu. Jedini segment poslovanja koji još uvijek generira profit je McCafe, koji je donekle zamaskirao slabije rezultate u segmentu po kome je McDonald's, zapravo, postao slavan u svijetu - prodaji hamburgera i pomfrita.
Mnogo toga se, kako primjećuju analitičari, promijenilo na ugostiteljskom tržištu u Americi i od tradicionalnih fast-food lanaca se traži da prate trendove koje nameće nova, mlađa generacija mušterija. Uvođenje zdravijih niskokaloričnijih obroka u izbornik je samo jedan od zahtjeva. I McDonald's je svoj tradicionalni meni proširio neuobičajenim obrocima - zobene kaše, "zamotuljci" (wraps) s puno više svježe salate i niskokalorični napitci postali su dio standardne ponude, a prodavačima je naloženo da mušterije od sada obavezno pitaju žele li salatu prije nego pomfrit uz obrok s mesom.
Međutim, čini se da McDonald's ove novine nije uveo na vrijeme. Konkurenti su u ovom slučaju reagirali brže. Istina, u trenutku kada je tzv. zdraviji meni postao dio ponude, McDonald's je zabilježio nagli skok prodaje, ali to nije moglo pobiti činjenicu da kasni za svojim najvećim rivalima na američkom tržištu - lancima Burger King i Wendy's - unatoč tome što još uvijek ima sedam puta veću prodaju od oba konkurenta zajedno.
Stagnaciju ili pad prodaje, s druge strane, nisu prijavili samo McDonald'sovi restorani u Americi, već diljem svijeta. Francuska, najznačajnije McDonald'sovo tržište u Europi, tek je u trećem tromjesečju ove godine prijavila rast prodaje, a prodaja u Njemačkoj je nestabilna - naizmjenično pada i raste. Predstavnici McDonald's smatraju da bi dodatno podizanje cijena proizoda u Europi moglo loše utjecati na rast profita, te da to neće ni uraditi.
I Japan i Kina su prijavili pad prodaje u trećem kvartalu ove godine, što će znatno utjecati na ukupne rezultate tvrtke u Aziji, Bliskom istoku i Africi. Ovi podaci su McDonald's naveli odgoditi otvorenje novih restorana na tržištima u razvoju poput Kine.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?