M(i)c po m(i)c

Banjalučki McDonald 'izgrađen je na površini od 840 kvadrata, ima 193 mjesta za sjedenje, au njega je uloženo oko 2,5 milijuna konvertibilnih maraka. U restoranu je zaposleno 80 ljudi.
Da podsjetimo, McDonald 'restoran Vrata Jadrana u Rijeci osigurao je, pak 0,50 novih radnih mjesta. Time trenutno u Hrvatskoj posluje 20 McDonald 'restorana, a Globalna hrana doo kao nositelj franšize McDonald 'za Hrvatsku najavljuje i dalje investicije, te otvorenja novih radnih mjesta tijekom ove godine.
I dok s jedne strane brojni potrošači - ali i nezaposleni - s nestrpljenjem čekaju nove restorane američkog lanca brze hrane u svom kraju, drugi su spremni čak i ruže grad zbog dolaska McDonald-a. Naime, dan poslije otvaranja McDonald 'u Banjaluci, na nekoliko lokacija u centru grada pojavili su se grafiti usmjereni protiv ovog globalnog lanca brze hrane. Pored toga, uslijedila je i kampanja - protest lecima, koji su dijeljeni po gradu a na kojima se navode informacije o štetnosti McDonald 'obroka, njihovom sastavu, kao i odnosu te tvrtke prema zaposlenicima.
Postavlja se pitanje čemu čak i ta vrsta kampanje - mogućnost izbora je sasvim dovoljan i dokazan tržišni mehanizam - ali je to i dalje benignije od ruženja grada porukama i grafitima protiv lanca brze hrane, kao da se pri tome zaboravlja da se grad održava novcem svih poreznih obveznika - pa tako i onih koji nemaju ništa protiv brze hrane.
Mogućnost izbora i jačanje tržišta mora raduju, nikako suprotno.
Slobodan Gavranović, gradonačelnik Banjaluke kaže da je većina Banjalučana, ipak, odavno željela McDonald 'restoran u svom gradu.
-Banjaluka se razvija i raste i sasvim sigurno već sada postoji potreba da se ovakvi restorani otvore i na drugim lokacijama s naglaskom na one kojima će se moći prići vozilima - kaže on.
Nositelj franšize za Republiku Srpske je tvrtka Dreamfoods čiji je vlasnik nositelj franšize i za teritoriju Srbije.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?