Converse u novom ruhu

Iako američka tvrtka Converse svoje kolekcije obuće i odjeće ne distribuira kroz mrežu franšiznih prodavaonica, trgovine ovog branda ipak, po jednom, podsjećaju na klasične franšize. Naime, sve Converse trgovine, bez obzira na dio svijeta u kome se nalaze, teže imati isti vizualni identitet - iste detalje dekoracije i uređenja prodajnog prostora.
Tako su, po uzoru na interijer prve Converskove konceptualne trgovine, koja je 2010. godine otvorena u Njujorku, nedavno i prodavaonice u Beogradu i Zagrebu dobile prepoznatljiv Converse pečat - dekorirane su grafikama iz kataloga i aktualnih kampanji, a prostor je "obojilo" i uvođenje autentičnih i sirovih industrijskih elemenata poput pločica i betona.
Obuća i garderoba ovog američkog proizvođača se može kupiti u oko 160 zemalja. Na tržištima Srbije, Slovenije Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore i Albanije brand je prisutan preko tvrtke Triple Jump. Kako je svojevremeno za naš portal objasnio Dejan Marković, direktor marketinga tvrtke Triple Jump, s Conversom imaju ugovor o distribuciji za sva navedena tržišta. - Jamčimo originalnost proizvoda, odgovorni smo za sve vrste reklamacija, sugeriramo i kontroliramo jednobraznost maloprodajnih cijena. U trgovačkom rječniku mi smo veleprodavac. Marketinške akcije na teritoriju koju zastupamo radimo isključivo pod kontrolom vlasnika branda - objasnio je tada Marković.
Tvrtka Converse je osnovana 1908. godine. Pored osnivača, inovatora i vizionara, tvrtka svoj uspjeh, zapravo, duguje i uspjehu jednog sporta - košarke. Shvativši koliko je moćan val popularnosti igre "pod obručima", u kompaniji su odlučili proizvesti tenisicu koju bi nosili košarkaši.
Nakon mnogo istraživanja, prva verzija All Star košarkaške tenisice je proizvedena 1917. godine - i to u jednoj boji, crnoj. To je trebala biti prva masovno proizvedena tenisica u Sjevernoj Americi. Sastojala se od vrlo debelog, gumenog đona i platnenog gornjeg dijela. Ova tenisica, međutim, u prvi mah nije ostavila jak dojam na košarkaše. Dvadesetih godina prošlog stoljeća, zahvaljujući primjedbama, ali i unapređenjima Charlesa Taylora, košarkaša i prodavača u kompaniji Converse, situacija se mijenja. Zbog ogromnog učinka u promociji i unapređenjima, njegovo ime je dodano na amblem, te je tako rođena "Chuck Taylor" All Star tenisica!
Uskoro su se crnim All Star tenisicama pridružile bijele, a zatim tenisice svih boja. Danas, granice u dizajnu Converse tenisica skoro da ne postoje.
O svjetskoj popularnosti branda, svjedoči i podatak da je u jednom trenutku ovaj brand činio 80 posto cjelokupne industrije tenisica u Americi. Međutim, u godinama koje su uslijedile, s pojavom i jačanjem drugih proizvođača sportske obuće, Converse je izgubio tržišnu bitku početkom novog tisućljeća. Od 2003. Converse je u vlasništvu tvrtke Nike.
pročitajte članke

Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...
Franšiza u second-hand dućanu
Molim informaciju kako bih mogla otvoriti second hand dućan .