Ideja o partnerskim podružnicama koje bi poslovale pod našim brandom došla je, zapravo, od samih partnera, tj. neovisnih trgovaca koji su prepoznali potencijal našeg branda. Oni su pokrenuli pitanje ulaska u sustav tvrtke Kakadu, a mi smo počeli razmišljati o konceptu i, konačno, odlučili proširiti mrežu i partnerskim podružnicama.
Marcin Stankowski, voditelj marketinga tvrtke Kakadu
Utorak
12.11.2013
Vodeći poljski lanac trgovina za kućne ljubimce razvija se pod brandom Kakadu. Tvrtka je nedavno odlučila svoju prodajnu mrežu proširiti i - partnerskim podružnicama.
 

Krajem 2008. vlasnici tri neovisna pet-shopa u Poljskoj odlučili su udružiti svoje snage i uneti promjenu u način rada. Osnovali su tvrtku i počeli "graditi" lanac pet centara pod brandom Kakadu, vjerujući da će kao jedan, ali veliki i moćniji sustav, lakše uspjeti konsolidirati poslovanje i izbjegnuti zatvaranje svojih podružnica – što, nažalost, velikom broju poduzetnika iz branše nije pošlo za rukom, naročito u godinama najveće krize. Unatoč očiglednoj "rascjepkanosti" tržišta, na kojem djeluje nekoliko tisuća nezavisnih pet-shopova, Kakadu se, udruživanjem i širenjem lanca, uspio izdvojiti iz nepovezane mreže prodavača, učvrsti poziciju. Za manje od pet godina, postali su vodeća tvrtka u branši u Poljskoj.

Kakadu sada već ima 40 trgovina u prodajnoj mreži, a prošle su godine pokrenuli projekt uvođenja novih partnera u svoj ​​sustav.

Potencijalni partneri koji bi radili pod brandom Kakadu ne bi morali plaćati nikakave naknade za ulazak u posao, niti za brandiranje prodajnog objekta, punjenje robom, marketing ili stalnu podršku. Kako naglašavaju u tvrtki, ponuda je idealna za sve poduzetnike koji već imaju pet-shopove, trgovce koji žele proširiti asortiman ili vlasnike veterinarskih ordinacija koji žele ponuditi nešto više svojim stalnim klijentima. Sve što partner treba "uložiti" jesu – ljubav prema životinjama i rad. Novinarima našeg poljskog portala Franchising.pl to je potvrdio i Marcin Stankowski, voditelj marketinga tvrtke Kakadu.

Kada ste počeli razmišljati o uvođenju novih partnera u sustav?

Ideja o partnerskim podružnicama koje bi poslovale pod našim brandom došla je, zapravo, od samih partnera, tj. neovisnih trgovaca koji su prepoznali potencijal našeg branda. Oni su pokrenuli pitanje ulaska u sustav tvrtke Kakadu, a mi smo počeli razmišljati o konceptu i, konačno, odlučili proširiti mrežu i partnerskim podružnicama. Koncept promoviramo od rujna ove godine, a sudjelovanje na Sajmu franšiza u Varšavi je bio jedan od prvih koraka u tom procesu.

Kakadu pet-shopovi se za sada uglavnom nalaze u trgovačkim centrima. Da li će i partneri biti vezani za ovu vrstu lokacija?

Ne, naprotiv. Želimo proširiti koncept i na lokacije izvan tržnih centara. Naravno, lokacija je bitna, ali svaki poslovni prostor u prometnijim ulicama je dobar izbor, kao i u većim stambenim četvrtima. Takođe, dugoročno gledano, namjeravamo otvoriti svoje podružnice u svim gradovima s više od 50.000 stanovnika. Međutim, to ne znači da ćemo odbiti suradnju s potencijalnim partnerima iz manjih gradova.

Tko bi bio poželjan partner?

Prije svega, i logično, netko tko već vodi pet-shop, jer ti ljudi već imaju svo potrebno znanje i iskustvo. Međutim, svakako su dobrodošli i ljudi koji ne rade u ovoj branši. Poduzetnici koji već imaju razrađen posao u trgovini, ali žele diverzificirati svoje poslovanje. Takođe, vlasnici veterinarskih ordinacija koji žele proširiti svoju standardnu ​​uslugu.

Smatrate da i osobe koje dosad nisu radile u trgovini kućnih ljubimaca mogu ući bez problema u ovu vrstu djelatnosti?

Mislim da, ako ste vrijedni i poduzetni, možete raditi što god poželite, jer nema posla koji se ne može naučiti. Jednostavno, ključ uspjeha za našeg budućeg partnera jeste samo u želji za učenjem. Što znači da nije dovoljno samo da volite životinje, već da želite i raditi.