Dobri izgledi za buduće partnere

Portugalski lanac salona za trajnu depilaciju DepilConcept samo tijekom listopada proširio je svoju internacionalnu franšiznu mrežu otvorenjem 10 novih podružnica u Brazilu, Portugalu i Poljskoj. Tvrtka je, međutim, zainteresirana implementirati svoj koncept i na tržišta regije. Aktivno traže primatelja master franšize, a odnedavno - i primatelje pojedinačne (single unit) franšize.
Kako smo već pisali, primatelji koji se odluče za single unit franšizu neće morati plaćati redovite naknade ili naknade za marketing, a moći će da računaju na potpunu podršku sustava - obuku, marketing, pomoć pri otvaranju salona. - Ovo su više nego dobri razlozi za ulazak u franšizni sustav DepilConcept-a - izjavili su predstavnici tvrtke.
Osim toga, prema podacima iz sjedišta tvrtke, u prvih devet mjeseci ove godine broj DepilConcept jedinica porastao je za više od 20 posto, dok je promet u franšiznim salonima u prosjeku porastao više od 19 posto. - Ovi rezultati potvrđuju da je brand dobro prihvaćen na tržištima na kojima trenutno poslujemo, ali, u isto vrijeme, potvrđuje snagu i kvalitetu koncepta koji razvijamo - navode u DepilConceptu.
DepilConcept je samo jedan od brandova portugalskog Concept Groupa, koji čine i BodyConcept, lanac centara za njegu ljepote i zdravlja, te Škola ljepote BodyConcept. Grupa svoju franšiznu mrežu razvija u Brazilu, Zelenortskim otocima, Poljskoj, Portugalu, Švicarskoj, Češkoj i Slovačkoj. Za osam godina postojanja, otvorili su više od 100 centara u Europi, Africi i Južnoj Americi.
Za više informacija, pogledajte DepilConcept i BodyConcept u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?