Dobri izgledi za buduće partnere

Portugalski lanac salona za trajnu depilaciju DepilConcept samo tijekom listopada proširio je svoju internacionalnu franšiznu mrežu otvorenjem 10 novih podružnica u Brazilu, Portugalu i Poljskoj. Tvrtka je, međutim, zainteresirana implementirati svoj koncept i na tržišta regije. Aktivno traže primatelja master franšize, a odnedavno - i primatelje pojedinačne (single unit) franšize.
Kako smo već pisali, primatelji koji se odluče za single unit franšizu neće morati plaćati redovite naknade ili naknade za marketing, a moći će da računaju na potpunu podršku sustava - obuku, marketing, pomoć pri otvaranju salona. - Ovo su više nego dobri razlozi za ulazak u franšizni sustav DepilConcept-a - izjavili su predstavnici tvrtke.
Osim toga, prema podacima iz sjedišta tvrtke, u prvih devet mjeseci ove godine broj DepilConcept jedinica porastao je za više od 20 posto, dok je promet u franšiznim salonima u prosjeku porastao više od 19 posto. - Ovi rezultati potvrđuju da je brand dobro prihvaćen na tržištima na kojima trenutno poslujemo, ali, u isto vrijeme, potvrđuje snagu i kvalitetu koncepta koji razvijamo - navode u DepilConceptu.
DepilConcept je samo jedan od brandova portugalskog Concept Groupa, koji čine i BodyConcept, lanac centara za njegu ljepote i zdravlja, te Škola ljepote BodyConcept. Grupa svoju franšiznu mrežu razvija u Brazilu, Zelenortskim otocima, Poljskoj, Portugalu, Švicarskoj, Češkoj i Slovačkoj. Za osam godina postojanja, otvorili su više od 100 centara u Europi, Africi i Južnoj Americi.
Za više informacija, pogledajte DepilConcept i BodyConcept u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.