Čuveni hotelski lanac i u Sarajevu

Amy McPherson, predsjednica i izvršni direktor tvrtke Marriott International u Europi
(Na slici: budući izgled hotela)
Poznati američki hotelijerski lanac Marriott International početkom studenog je potpisao franšizni ugovor s partnerima iz Bosne i Hercegovine i time potvrdio da će Sarajevo krajem iduće godine dobiti prvi hotel pod brandom Residence Inn by Marriott. Investitor projekta je Društvo za ulaganje u južnu Europu (SEIC), dok će hotelom upravljati tvrtka Interstate Hotels&Resorts. Kao jedini poznati međunarodni brand hotela u Bosni i Hercegovini, Residence Inn u Sarajevu bi trebao, kako se navodi u službenom priopćenju, "popuniti prazninu u segmentu produženog hotelskog boravka".
Gradnja hotela je počela već krajem kolovoza. Objekt je smješten u sarajevskom naselju Čobanija i nalazi se na 20 minuta od zračne luke i atraktivnih lokacija starog dijela grada. Hotel će ponuditi 75 kompletno opremljenih jednosobnih, dvosobnih i trosobnih apartmana, s ergonomski dizajniranim radnim prostorom, uslugom besplatnog doručka i vešeraja.
- Odlučili smo da se proširimo i na prostore Istočne Europe i drago nam je što će prvi hotel biti otvoren u Bosni i Hercegovini - izjavila je Amy McPherson, predsjednica i izvršni direktor tvrtke Marriott International u Europi. -Kao destinacija koja ubrzano razvija svoj poslovni potencijal, Sarajevo je bio savršen izbor za gradnju hotela Residence Inn - dodala je McPherson.
Residence Inn je samo jedan od 19 poznatih brandova hotela koji su u vlasništvu američkog lanca Marriott International. Tvrtka ima više od 3.800 objekata u 72 zemlje svijeta, a samo pod imenom Residence Inn radi više od 600 hotela u SAD-u, Kanadi, Europi, Bliskom istoku i Centralnoj Americi.
Društvo za ulaganje u južnu Europu (SEIC) je na području Bosne i Hercegovine angažiran na četiri polja djelovanja: tržište nekretninama, poslovno savjetovanje, projekti iz oblasti obnovljive energija i turizma. SEIC čine neke od najvećih financijskih tvrtki i tvrtke za nekretnine iz EU i zemalja Perzijskog zaljeva, poput ICD, člana grupe Islamske razvojne banke, 3Y Fur Logistic und ProjektBetreuung GmBH, Dallah Al Baraka Holding, Abdullah Al Othaim za nekretnine, Masarat Construction, Annahdah Medical i drugih.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.