I dalje rastemo

Luka Dragašević, voditelj prodaje u tvrtki Fly Fly Travel, preporuča svima koji se pitaju u koju gospodarsku djelatnost da ulože svoj novac - turizam je pravi izbor. - Prema istraživanju Svjetske turističke organizacije, upravo je turizam privredna grana koja je u najvećem porastu i sa najvećim prihodima na godišnjoj razini - kaže on.
Moglo bi se reći da primjer ovog franšiznog sustava potvrđuje spomenuto istraživanje. Naime, tvrtki Fly Fly Travel su se u posljednja dva mjeseca pridružile dvije nove franšize u Beogradu, te i jedna u Banja Luci. - Nadam se da smo obradovali sve klijente jer su otvaranjem novih poslovnica, franšiznih i naših, jeftine avio-karte i turistički aranžmani postali još dostupniji svim ljudima koji vole ili imaju potrebu putovati. Otvorenje poslovnice u Banja Luci nam je omogućilo širenje franšizne mreze i na regiju. Interesantno je da se ulazak na tržište Bosne i Hercegovine poklapa s otvaranjem novog leta tvrtke Air Serbia, na relaciji Beograd-Banja Luka - naglašava Dragašević.
Do kraja godine izvjesno je, kako on kaže, otvorenje nove poslovnice Fly Fly Travela u Beogradu na vrlo atraktivnoj lokaciji, kao i poslovnice u Nišu. Tvrtka će tako imati predstavništva na 12 lokacija u Beogradu, četiri u ostalim gradovima Srbije i tri u regiji, što, prema njegovim riječima, Fly Fly Travel čini najrasprostranjenijim turističkom agencijom u Srbiji.
- Kupnjom franšize Fly Fly Travela dobivate više od samog branda, dobivate cijeli sustav poslovanja. Kupcima franšize na raspolaganju su sve djelatnosti tvrtke Fly Fly Travel: avio-karte za cijeli svijet, turistički aranžmani, krstarenja, rent a car, putna osiguranja, rentiranje taxi zrakoplova, škola za obuku stjuardesa i stjuarda, magazin o civilnom zrakoplovstvu i turizmu - od čega se sve može ostvarivati profit - naglašava Dragašević.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.