Tempo i Maxi kao franšiza

Kako je najavljeno još u srpnju ove godine, belgijski trgovački lanac Delhaize nastaviće da posluje u Crnoj Gori, ali od sada kao davatelj franšize. Trgovine Maxi, Mini Maxi i Tempo 19. studenog službeno je preuzela crnogorska tvrtka Domaća trgovina.
U službenom priopćenju se navodi da je Domaća trgovina, kao franšizni partner tvrtke Delhaize u Crnoj Gori, nova članica Expo grupe, koja će u narednoj godini zapošljavati više od 1.200 ljudi, a u planu je i otvaranje novih objekata na atraktivnim lokacijama u čitavoj Crnoj Gori.
Na crnogorskom tržištu djeluje 25 objekata pod spomenutim brandovima. Njihov promet je tijekom 2012. iznosio 50 milijuna eura. Predstavnici tvrtke Delhaize su svojevremeno za naš portal rekli da su odluku o prodaji posla u Crnoj Gori donijeli nakon pažljive analize i sagledavanja činjenica. - Grupa je načinila važne strukturalne promjene i strategijske odluke s ciljem da vrijeme i resurse posveti ostalim zemljama u regiji. Vjerujemo da će sporazum s kompanijom Expo Commerc omogućiti da brandovi Maxi, Mini Maxi i Tempo dostignu puni potencijal na crnogorskom tržištu - poručili su iz tvrtke Delhaize za naš portal.
Cilj Domaće trgovine, kako je pak navedeno u njihovom priopćenju, jeste postavljanje novih standarda u trgovini i pružanje zdrave financijske i poslovne relacije suradnicima tvrtke, a svim potrošačima veći komfor kupnje i mogućnosti dodatnih ušteda.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.