Tržište na dlanu

Nikola Mihailović
Agencija Eurojet prisutna je na tržištu Srbije već 21 godinu. Četiri godine nakon što je osnovana postala je član Međunarodnog udruženja avioprijevoznika IATA, kao i Nacionalne asocijacije turističkih agencija YUTA. Prije dvije godine su odlučili zakoračiti u svijet franšiza. Prva franšizna Eurojet agencija otvorena je u Beogradu, a zatim su se mreži pridružile i franšize na Konjarniku i u Novom Sadu.
Nikola Mihailović, marketing menadžer u tvrtki Eurojet, kaže da su franšize otvorene kako bi poboljšali prodaju turističih aranžmana i ostalih turističkih usluga iz ponude. - Kao kanal prodaje, franšizing je naša alternativna strategija marketinga. Najveća prednost je što se ulaskom u poslovni sustav Eurojeta obezbjeđuje tržište, čime primatelj franšize preskače sve faze osvajanja tržišta, rizike i probleme - ističe Mihailović.
Primatelj franšize treba obezbjediti poslovni prostor, u svom vlasništvu ili u zakupu, najmanje tri godine. Vanjski i unutarnji izgled poslovnog prostora treba biti identičan izgledu lokala koji su u vlasništvu davatelja franšize. Aranžmane i druge usluge može prodavati samo krajnjim korisnicima, dok je suradnja s subagentima zabranjena. - U ponudi franšiznih podružnica mogu se naći samo aranžmani agencija Eurojet. Međutim, moguće je prodavati vlastite aranžmane ili aranžmane drugih agencija ukoliko se dobije pismena suglasnost davatelja - kaže Mihailović.
Primatelj je i u obvezi redovito nabavljati propagandni materijal. Ukoliko putnik pretrpi štetu na putovanju koju je uzrokovao primatelj franšize, dužan je da je i nadoknadi.
S druge strane, Eurojet se obvezuje da će davatelja franšize uputiti u posao i prenijeti znanja neophodna za pružanje turističkih usluga, ali i upravljanja, posebno u području računovodstva i knjigovodstva. Franšizodavac također daje i marketinšku potporu, budući da se uz oglašavanje vlastitih poslovnica reklamiraju i franšizne.
Tvrtka Eurojet zapošljava 30 ljudi. Pored vlastitih poslovnica i franšiznih podružnica, posjeduje i vrlo razvijenu mrežu subagenata u zemlji i regiji. - Naša misija je ojačati poziciju na domaćem tržištu, ali i upoznati inozemna tržišta s turističkim potencijalima Srbije. Cilj nam je povećati prodaju i broj zadovoljnih putnika - kaže Mihailović.
Agencija Eurojet je turističko poduzeće čija je osnovna djelatnost pružanje turističkih usluga u zemlji i inozemstvu. U ponudi ove agencije su ljetovanja, zimovanja, posjete europskim gradovima, egzotičnim destinacijama, organizacija individualnih putovanja, prodaja zrakoplovnih karata, organiziranje kongresa i sajmova.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.