Koncept po mjeri Europe

Predstavnici tvrtke Skinial su prije nekoliko mjeseci najavili intenzivniju promotivnu kampanju - odlučili su svoj koncept centra za bezbjedno uklanjanje tetovaža približiti potencijalnim kupcima, ali i potencijalnim poslovnim partnerima koji bi bili spremni ovakvu vrstu usluge razviti i na lokalnom tržištu. Klaus Bode, vlasnik tvrtke Skinial, nije krio ambiciju da žele postati brand br.1 među centrima za uklanjanje tetovaža. Kakva je pozicija koncepta na tržištu u ovom trenutku, što očekuju od svojih primatelja franšize i po čemu se Skinial metoda izdvaja od drugih, novinarima našeg češkog portala Franchising.cz ukratko je objasnio Klaus Bode.
Skinial je prisutan na nekoliko tržišta Europe. Gdje ste sve implementirali svoj koncept?
Da, mogu reći da naš franšizni koncept žanje uspjeh u Europi. Razvili smo mrežu na matičnom tržištu - u Njemačkoj, a trenutno kroz franšizu poslujemo i u Švicarskoj, Španjolskoj, Slovačkoj, Austriji i Italiji. Nedavno smo potpisali franšizni master ugovor za tržište Poljske. Međutim, aktivno tražimo partnere u zemljama istočne i jugoistočne Europe. Za tržišta zapadne Europe, imamo plan pronaći primatelje master franšize u Velikoj Britaniji i Francuskoj do kraja ove godine.
Tko bi mogao biti idealan primatelj vaše franšize?
Ulazak u ovaj posao može biti nešto veći izazov jedino poduzetnicima koji do sada nisu radili u kozmetičkom ili medicinskom sektoru, što je vrlo važan uvjet ako želite pristupiti franšiznom sustavu tvrtke Skinial. Poduzetnicima bez prethodnog iskustva treba nekoliko mjeseci prije no što s punim profesionalnim pouzdanjem uđu u posao, upoznaju brand i metode rada, opreme studio, pronađu klijente. Naravno, čitav koncept je moguće neusporedivo brže pokrenuti kad su potencijalni primatelji franšize stručnjaci ili ljudi koji već rade u kozmetičkom sektoru. Oni su, pored toga, u prednosti jer mogu iskoristiti postojeću bazu klijenata.
Kako biste opisali konkurenciju na tržištu?
Najveći konkurenti u našem poslu su centri koji nude laserski tretman, iako postoji puno argumenata koji govore protiv ove opasne metode. U nekim zemljama znamo da slični saloni koriste preparate tvrtke Rejuve. Ovu otopinu i mi dobro poznajemo, pošto smo je upotrebljavali kada smo počeli raditi 2009. godine. Međutim, u mnogim državama je ta tvar zabranjena zbog potencijalnog štetnog utjecaja na organizam. Skinial je zato prihvatio metodu po kojoj koristimo u potpunosti sigurne fiziološke i prirodne tekućine za uklanjanje tetovaža. Istina, mi znamo da proces uklanjanja kod ove metode duže traje, ali to je, jednostavno, neophodno. Moramo pustiti da se koža obnovi između dva tretmana i prije no što se tinta potpuno ukloni. Trenutno, sličan postupak koji bi nam mogao biti konkurencija, na tržištu ne postoji. Možda jedino u Velikoj Britaniji, ali ni taj koncept nije usklađen sa europskim propisima.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.