Prema službenim najavama, Augustin Waflle&Ice barovi bi trebali biti otvoreni u svim većim gradovima u Srbiji, a u planu je da se naredne godine pokrene i proizvodnja.
Utorak
03.12.2013
U Srbiji je nedavno započeo poslovanje franšizni sustav Augustin Waflle&Ice bar, porijeklom iz Belgije. U Beogradu su otvorena dva bara, a u planu je daljnje širenje mreže.
 

Osim čokolade, jedna od najpopularnijih belgijskih poslastica je svakako vafl. Ovaj kolač se u različitim varijantama pravi u mnogim dijelovima svijeta, ali su svjetsku slavu stekle ipak belgijske vafle. Tamošnji slastičari se, istina, ponose što imaju nevjerojatno dugu tradiciju - najpoznatije vafle se, recimo, već šest stoljeća prave u Liegu i sinonim su za ovu belgijsku poslasticu. Pod brandom Augustin, originalne belgijske vafle se od sada mogu probati i u Beogradu.

Naime, franšizu za vafl-bar razvila je i širi belgijska obitelj Peiffer, a nedavno su u okviru beogradskog hotela BAH i u Tržnom centru Delta City otvorena dva franšizna Augustin Waflle&Ice bara. Primatelj ove franšize koja se uspješno širi u Europi, Aziji i Americi je Vladimir Todorović, vlasnik tvrtke Todor. Kako je najavljeno u službenom priopćenju, namjera vlasnika franšize je da se ovakvi vafl-barovi otvore u svim većim gradovima u Srbiji, ali i Crnoj Gori.

Todorović, koji je ujedno suvlasnik i partner u hotelu BAH i Augustin baru, kaže da je širenje barova pod ovim brandom samo početak suradnje s belgijskom tvrtkom. Naredni korak je distribucija ovih poslastica kroz maloprodajne objekte, a naredne godine i otvaranje proizvodnog pogona. Do tada, vafle će uvoziti iz Belgije, a peći u Srbiji.

- Augustin je izuzetan belgijski brand koji je naišao na odličan prijem diljem Europe, Azije i Amerike. Za nas je vafl i sladoled bar svakako način da domaćim gostima ponudimo nešto za nas novo, ali kvalitetno i drukčije. Vjerujemo i u širi gospodarski potencijal ove suradnje, od maloprodaje i ugostiteljstva ove godine, do pokretanja lokalnog proizvodnog pogona u Srbiji u 2014. Prepoznajemo, stoga, i značajan izvozni potencijal, s obzirom da proizvodnja trenutno postoji samo u dvije Europske zemlje, a geografski položaj Srbije značajno doprinosi izvozu u zemlje diljem Europe - izjavio je Todorović.

Augustin Peiffer, vlasnik tvrtke "Les gaufres d`Augustin", koja je vlasnik branda Augustin, kaže da njegova obitelj ima dugu tradiciju u pekarstvu i poslastičarstvu. - Asortiman je kontinuirano širen i od 1962. godine kada smo ispekli prve vafle, uspjesi su se samo nizali. Između belgijskih čokolada i belgijskih piva, uspio sam stvoriti i razviti Augustin, brand belgijskih vafli u kojima danas, s ponosom mogu reći, uživaju ljudi diljem svijeta - rekao je Peiffer.

Da bi upotpunio ugođaj i učinio ga autentičnim, Augustin bar u svojoj ponudi ima kvalitetan sladoled i džemove od organskog voća.

Prema općim informacijama sa internetske stranice tvrtke "Les gaufres d`Augustin", potencijalnim primateljima franšize se uglavnom daju dvije mogućnosti za pokretanje bara pod ovim brandom. Naime, vlasnici kafića, restorana, pekara, dućana slatkiša mogu samo dodati u svoju ponudu ove vafle. Neophodno je samo obezbjediti prostor za mali Augustin štand, i kako kaže davalac, u kratkom roku mogu očekivati ​​rast prihoda. Davalac ističe da je ključ uspjeha i u tome da potrošači vide kako se pripremaju vafle. Druga mogućnost je otvaranje samostalnog štanda. U tom slučaju, primatelj postaje "nomadski" trgovac koji može po svojoj volji pronalaziti mjesta na kojima će prodavati ovu poslasticu, navodi se na službenim stranicama.