Belgijska poslastica u Beogradu

Osim čokolade, jedna od najpopularnijih belgijskih poslastica je svakako vafl. Ovaj kolač se u različitim varijantama pravi u mnogim dijelovima svijeta, ali su svjetsku slavu stekle ipak belgijske vafle. Tamošnji slastičari se, istina, ponose što imaju nevjerojatno dugu tradiciju - najpoznatije vafle se, recimo, već šest stoljeća prave u Liegu i sinonim su za ovu belgijsku poslasticu. Pod brandom Augustin, originalne belgijske vafle se od sada mogu probati i u Beogradu.
Naime, franšizu za vafl-bar razvila je i širi belgijska obitelj Peiffer, a nedavno su u okviru beogradskog hotela BAH i u Tržnom centru Delta City otvorena dva franšizna Augustin Waflle&Ice bara. Primatelj ove franšize koja se uspješno širi u Europi, Aziji i Americi je Vladimir Todorović, vlasnik tvrtke Todor. Kako je najavljeno u službenom priopćenju, namjera vlasnika franšize je da se ovakvi vafl-barovi otvore u svim većim gradovima u Srbiji, ali i Crnoj Gori.
Todorović, koji je ujedno suvlasnik i partner u hotelu BAH i Augustin baru, kaže da je širenje barova pod ovim brandom samo početak suradnje s belgijskom tvrtkom. Naredni korak je distribucija ovih poslastica kroz maloprodajne objekte, a naredne godine i otvaranje proizvodnog pogona. Do tada, vafle će uvoziti iz Belgije, a peći u Srbiji.
- Augustin je izuzetan belgijski brand koji je naišao na odličan prijem diljem Europe, Azije i Amerike. Za nas je vafl i sladoled bar svakako način da domaćim gostima ponudimo nešto za nas novo, ali kvalitetno i drukčije. Vjerujemo i u širi gospodarski potencijal ove suradnje, od maloprodaje i ugostiteljstva ove godine, do pokretanja lokalnog proizvodnog pogona u Srbiji u 2014. Prepoznajemo, stoga, i značajan izvozni potencijal, s obzirom da proizvodnja trenutno postoji samo u dvije Europske zemlje, a geografski položaj Srbije značajno doprinosi izvozu u zemlje diljem Europe - izjavio je Todorović.
Augustin Peiffer, vlasnik tvrtke "Les gaufres d`Augustin", koja je vlasnik branda Augustin, kaže da njegova obitelj ima dugu tradiciju u pekarstvu i poslastičarstvu. - Asortiman je kontinuirano širen i od 1962. godine kada smo ispekli prve vafle, uspjesi su se samo nizali. Između belgijskih čokolada i belgijskih piva, uspio sam stvoriti i razviti Augustin, brand belgijskih vafli u kojima danas, s ponosom mogu reći, uživaju ljudi diljem svijeta - rekao je Peiffer.
Da bi upotpunio ugođaj i učinio ga autentičnim, Augustin bar u svojoj ponudi ima kvalitetan sladoled i džemove od organskog voća.
Prema općim informacijama sa internetske stranice tvrtke "Les gaufres d`Augustin", potencijalnim primateljima franšize se uglavnom daju dvije mogućnosti za pokretanje bara pod ovim brandom. Naime, vlasnici kafića, restorana, pekara, dućana slatkiša mogu samo dodati u svoju ponudu ove vafle. Neophodno je samo obezbjediti prostor za mali Augustin štand, i kako kaže davalac, u kratkom roku mogu očekivati rast prihoda. Davalac ističe da je ključ uspjeha i u tome da potrošači vide kako se pripremaju vafle. Druga mogućnost je otvaranje samostalnog štanda. U tom slučaju, primatelj postaje "nomadski" trgovac koji može po svojoj volji pronalaziti mjesta na kojima će prodavati ovu poslasticu, navodi se na službenim stranicama.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?