Sve ili ništa

Norveška tvrtka zadužena za vođenje Burger King restorana u tom području, uvela je nova pravila pristupanja stranici na Facebooku. Do sada, tvrtka je imala profil sa oko 38.000 Facebook pratilaca. Danas ih je oko 3/4 manje. Kako prenosi poljski portal hotmoney.pl, ovo je, zapravo, izravna posljedica novih uvjeta poslovanja na društvenim mrežama, što je izazvalo masovno isključenje tzv. nelojalnih i pasivnih potrošača. Što se doista dogodilo?
Već određeno vrijeme, tvrtke smatraju da je impertiv biti prisutan i na Facebooku. Mnogima je to stvorilo još veću obvezu - sakupiti što veći broj "lajkova". Mnoge su angažirale i različite stručnjake za marketing na društvenim mrežama. Facebook je, međutim, otvorio vrata i fanovima koji se ne libe postaviti neugodna pitanja ili ostaviti pritužbe na račun kvalitete i usluge tvrtke. Osim toga, što je možda još zanimljivije, čini se da Facebook stranice često prate ljudi koji nisu ni pretjerano veliki fanovi predstavljanih brandova, a kamoli pravi obožavatelji.
Marketinška služba norveškog Burger Kinga je, stoga, odlučila povući prilično rizičan, i u najmanju ruku, čudan potez. Postavila je obavijest da tko god "lajkuje" stranicu tvrtke, dobiva kupon za besplatan Big Mac - hamburger koji se služi u restoranima njenog najvećeg konkurenta - McDonald'su. Odziv je bio nevjerojatno visok. Iako je na ovu marketinšku provokaciju "naselo" 30.000 ljudi, tvrtka je zaključila da joj ovi ljudi nisu ni potrebni, pošto bi, očito, svoju privrženost Burger Kingu "rado položili za jedan hamburger konkurentskog lanca". Fanovi koji su ostali lojalni, dobili su poziv da se pridruže novoj Facebook stranici Burger Kinga. Tvrtka se, istina, nelojalnim klijentima zahvalila i - blokirala im prilaz novoformiranoj grupi pratilaca.
Burger King, kao i veliki broj tvrtki uopšte, ne očekuje na svojim Facebook stranicama samo izjave zadovoljnih klijentat, već iskrene dojmove, pa i kritike vjernih potrošača. I pored tog rizika, u ovom trenutku Burger King se u Norveškoj može pohvaliti da je aktivnost fanova na novoj stranici sada čak četvorostuko veća.
Zanimljivo je, inače, da su spomenuti kuponi za besplatan Big Mac važili samo za 1.000 ljudi. Ostali su mogli da se slade - mirisom hamburgera.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?