Tri za sreću

Svečana dodjela Europskih nagrada za najbolje kafeterije u 2013. održana je prošlog tjedna u Parizu. Događaj je ove godine okupio više od 350 vodećih menadžera iz industrije kafe, a kao i prethodnih pet godina, nagrade su dodjeljene tvrtkama i pojedincima koji su najviše pridonijeli razvoju ovog tržišta u Europi. Prema glasovima stručnjaka i menadžera iz branše, treću godinu zaredom, najboljim lancem u Europi proglašen je britanski Costa Coffee. Drugo mjesto je zauzeo Espresso House, a treće Starbucks.
Costa Coffe je, međutim, osvojio i još dvije pojedinačne Allegra nagrade - za najbolji lanac u Velikoj Britaniji i Irskoj, te za najbolji lanac kafeterija u Južnoj Europi. - Ove nagrade su dokaz naše posvećenosti kavi, ljudima i želji da potrošačima iz cijelog svijeta ponudimo jedinstveno iskustvo uživanja u napicima i ambijentu naših kafeterija - izjavio je Jason Cotta, direktor maloprodajne mreže u Velikoj Britaniji. - Ova postignuća ne bi bila moguća bez podrške partnera i ljudi koji rade u našim kafeterijama, a najviše nam znači to što su nas nagradile upravo kolege i stručnjaci iz branše - dodao je Cotta.
Prvi Costa Coffee je otvoren 1971. u Londonu. Osnovala su ga braća Sergio i Bruno Costa, koji su 1995. brand prodali Whitebread grupaciji. Novi vlasnik je proširio lanac kafeterija diljem svijeta, između ostalog šireći ga i kroz franšizu. Pod brandom Costa Coffee trenutno posluje 2.700 kafeterija u 30 zemalja. Brand je u ovu regiju stigao 2007. preko srbijanske tvrtke Delta Sport, koja je postala primatelj franšize za tržišta zapadnog Balkana - Srbije, Crne Gore, BiH-a, Hrvatske, Makedonije, Slovenije i Albanije. Na tržištu Srbije posluje 19 kafeterija pod ovim brandom.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?