Tri za sreću

Svečana dodjela Europskih nagrada za najbolje kafeterije u 2013. održana je prošlog tjedna u Parizu. Događaj je ove godine okupio više od 350 vodećih menadžera iz industrije kafe, a kao i prethodnih pet godina, nagrade su dodjeljene tvrtkama i pojedincima koji su najviše pridonijeli razvoju ovog tržišta u Europi. Prema glasovima stručnjaka i menadžera iz branše, treću godinu zaredom, najboljim lancem u Europi proglašen je britanski Costa Coffee. Drugo mjesto je zauzeo Espresso House, a treće Starbucks.
Costa Coffe je, međutim, osvojio i još dvije pojedinačne Allegra nagrade - za najbolji lanac u Velikoj Britaniji i Irskoj, te za najbolji lanac kafeterija u Južnoj Europi. - Ove nagrade su dokaz naše posvećenosti kavi, ljudima i želji da potrošačima iz cijelog svijeta ponudimo jedinstveno iskustvo uživanja u napicima i ambijentu naših kafeterija - izjavio je Jason Cotta, direktor maloprodajne mreže u Velikoj Britaniji. - Ova postignuća ne bi bila moguća bez podrške partnera i ljudi koji rade u našim kafeterijama, a najviše nam znači to što su nas nagradile upravo kolege i stručnjaci iz branše - dodao je Cotta.
Prvi Costa Coffee je otvoren 1971. u Londonu. Osnovala su ga braća Sergio i Bruno Costa, koji su 1995. brand prodali Whitebread grupaciji. Novi vlasnik je proširio lanac kafeterija diljem svijeta, između ostalog šireći ga i kroz franšizu. Pod brandom Costa Coffee trenutno posluje 2.700 kafeterija u 30 zemalja. Brand je u ovu regiju stigao 2007. preko srbijanske tvrtke Delta Sport, koja je postala primatelj franšize za tržišta zapadnog Balkana - Srbije, Crne Gore, BiH-a, Hrvatske, Makedonije, Slovenije i Albanije. Na tržištu Srbije posluje 19 kafeterija pod ovim brandom.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?