Slatki biznis za cijelu obitelj

Vladimir Todorović
Originalne belgijske vafle pod brandom Avgustin prodaju se diljem zemalja Europske unije, ali i u Americi, Rusiji, Japanu, Južnoj Koreji, kao i u nekim zemljama Bliskog istoka. Ova poslastica se izdavaja po ukusu i izgledu, a pravi se po specijalnoj i jedinstvenoj recepturi koja se čuva kao stroga tajna. Belgijski vafli su nedavno stigli i u Beograd, a namjera primatelja master franšize Vladimira Todorovića jeste da se Avgustin vafle, već početkom naredne godine, nađu i u drugim gradovima u Srbiji i Crnoj Gori - putem franšize.
- Naša strategija razvoja je vrlo dinamična, tako da već od početka 2014. godine planiramo proširiti mrežu Avgustin Waffle&Ice barova. U planu je, prije svega, širenje mreže kroz suradnju s malim obiteljskim tvrtkama u Srbiji i Crnoj Gori, koje bi u tom slučaju postale podfranšizeri. Smatramo da jedan Avgustin Waffle&Ice bar može biti idealan projekt za obiteljski biznis jer investicija nije velika, a povrat sredstava se može brzo ostvariti. Trenutno imamo dva vlastita prodajna mjesta, koja su otvorena i kao "primjer" kako bi čitav koncept trebalo izgledati - kaže Vladimir Todorović za naš portal.
Todorović je s tvrtkom "Les gaufres d`Augustin", vlasnikom branda Avgustin, potpisao master ugovor na pet godina, s mogućnošću automatskog produljenja ako obje strane ispune obveze u pogledu proizvodnje i plasmana robe.
- U ovom trenutku, mi smo primatelji master franšize. Sirovine za proizvodnju vafli uvozimo izravno iz Belgije i dorađujemo ih u Srbiji. Međutim, pošto su u planu zajednička ulaganja na polju pokretanja proizvodnje u Srbiji, ova suradnja bi, u tom segmentu, prerasla u joint venture, gdje bi belgijski partner osigurao potrebnu tehnologiju, a mi lokaciju tvornice i radnu snagu - objašnjava Todorović.
Zbog specifične i jedinstvene recepture, kao primatelji franšize, pak, moraju ispoštovati niz standarda. Najznačajniji se odnose na transport i skladištenje sirovina, kao i poštivanje najviših sanitarnih standarda objekta. - Čak i način pripreme vafli se izvodi prema određenim standardima. Međutim, imamo slobodu u izboru dodataka, te najčešće koristimo organske džemove iz Srbije, koji i više odgovaraju lokalnom tržištu - objašnjava Todorović.

Kao primatelji franšize, također su prihvatili i standarde po pitanju izgleda prodajnog mjesta. - Zbog velikog broja tržišta na kojima su aktivne Avgustin franšize, potrebna je određena unifikacija prodajnih mjesta, koja i vizualnim konceptom "pričaju" o višedecenijskoj tradiciji Avgustina i toploj obiteljskoj atmosferi koja ga okružuje - kaže Todorović.
Avgustin vafle su, kako kaže, jedini proizvod ovakve vrste u regiji i predstavljaju sinonim za izvorni belgijski vafl. Kvaliteta proizvoda i način na koji se primpremiju bili su, zapravo, i najbolja preporuka za pokretanje posla i kupnju franšize, ističe Todorović. - Veoma se razlikuju od američkih vafli, galeta ili "bakinog kolača". Tijesto se priprema u tvornici našeg partnera u Belgiji po složenoj recepturi, koja je strogo čuvana tajna. Kako je jedan od sastojaka testa i poseban kristal šećer koji se namjenski proizvodi u Belgiji, vafle imaju hrskavu karamelizirani koricu, a unutra su meke - objašnjava Todorović.
Čak i pekač koji korististe za pripremu je najviše klase, znatno složeniji od "presa" koje se, recimo, koriste za američke vafle, naglašava on. - Naime, ovaj pekač rotacijom grijaćih ploča omogućuje da se šećer podjednako karamelizuje s obje strane vafla - kaže Todorović, navodeći sve prednosti koncepta.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?