Naša strategija razvoja je vrlo dinamična, tako da već od početka 2014. godine planiramo proširiti mrežu Avgustin Waffle&Ice barova. U planu je, prije svega, širenje mreže kroz suradnju s malim obiteljskim tvrtkama u Srbiji i Crnoj Gori, koje bi u tom slučaju postale podfranšizeri.
Vladimir Todorović
Ponedjeljak
16.12.2013
Franšizna mreža Augustin Waffle&Ice barova bi se mogla početi širiti već početkom 2014. Očekuje se suradnja s malim obiteljskim tvrtkama u Srbiji i Crnoj Gori.
 

Originalne belgijske vafle pod brandom Avgustin prodaju se diljem zemalja Europske unije, ali i u Americi, Rusiji, Japanu, Južnoj Koreji, kao i u nekim zemljama Bliskog istoka. Ova poslastica se izdavaja po ukusu i izgledu, a pravi se po specijalnoj i jedinstvenoj recepturi koja se čuva kao stroga tajna. Belgijski vafli su nedavno stigli i u Beograd, a namjera primatelja master franšize Vladimira Todorovića jeste da se Avgustin vafle, već početkom naredne godine, nađu i u drugim gradovima u Srbiji i Crnoj Gori - putem franšize.

- Naša strategija razvoja je vrlo dinamična, tako da već od početka 2014. godine planiramo proširiti mrežu Avgustin Waffle&Ice barova. U planu je, prije svega, širenje mreže kroz suradnju s malim obiteljskim tvrtkama u Srbiji i Crnoj Gori, koje bi u tom slučaju postale podfranšizeri. Smatramo da jedan Avgustin Waffle&Ice bar može biti idealan projekt za obiteljski biznis jer investicija nije velika, a povrat sredstava se može brzo ostvariti. Trenutno imamo dva vlastita prodajna mjesta, koja su otvorena i kao "primjer" kako bi čitav koncept trebalo izgledati - kaže Vladimir Todorović za naš portal.

Todorović je s tvrtkom "Les gaufres d`Augustin", vlasnikom branda Avgustin, potpisao master ugovor na pet godina, s mogućnošću automatskog produljenja ako obje strane ispune obveze u pogledu proizvodnje i plasmana robe.

- U ovom trenutku, mi smo primatelji master franšize. Sirovine za proizvodnju vafli uvozimo izravno iz Belgije i dorađujemo ih u Srbiji. Međutim, pošto su u planu zajednička ulaganja na polju pokretanja proizvodnje u Srbiji, ova suradnja bi, u tom segmentu, prerasla u joint venture, gdje bi belgijski partner osigurao potrebnu tehnologiju, a mi lokaciju tvornice i radnu snagu - objašnjava Todorović.

Zbog specifične i jedinstvene recepture, kao primatelji franšize, pak, moraju ispoštovati niz standarda. Najznačajniji se odnose na transport i skladištenje sirovina, kao i poštivanje najviših sanitarnih standarda objekta. - Čak i način pripreme vafli se izvodi prema određenim standardima. Međutim, imamo slobodu u izboru dodataka, te najčešće koristimo organske džemove iz Srbije, koji i više odgovaraju lokalnom tržištu - objašnjava Todorović.

Kao primatelji franšize, također su prihvatili i standarde po pitanju izgleda prodajnog mjesta. - Zbog velikog broja tržišta na kojima su aktivne Avgustin franšize, potrebna je određena unifikacija prodajnih mjesta, koja i vizualnim konceptom "pričaju" o višedecenijskoj tradiciji Avgustina i toploj obiteljskoj atmosferi koja ga okružuje - kaže Todorović.

Avgustin vafle su, kako kaže, jedini proizvod ovakve vrste u regiji i predstavljaju sinonim za izvorni belgijski vafl. Kvaliteta proizvoda i način na koji se primpremiju bili su, zapravo, i najbolja preporuka za pokretanje posla i kupnju franšize, ističe Todorović. - Veoma se razlikuju od američkih vafli, galeta ili "bakinog kolača". Tijesto se priprema u tvornici našeg partnera u Belgiji po složenoj recepturi, koja je strogo čuvana tajna. Kako je jedan od sastojaka testa i poseban kristal šećer koji se namjenski proizvodi u Belgiji, vafle imaju hrskavu karamelizirani koricu, a unutra su meke - objašnjava Todorović.

Čak i pekač koji korististe za pripremu je najviše klase, znatno složeniji od "presa" koje se, recimo, koriste za američke vafle, naglašava on. - Naime, ovaj pekač rotacijom grijaćih ploča omogućuje da se šećer podjednako karamelizuje s obje strane vafla - kaže Todorović, navodeći sve prednosti koncepta.