Nove franšize za "Dve šmizle"

Franšizna trgovina za prodaju nakita pod brandom "Dve šmizle" otvorena je prošlog tjedna u Rumi. Milica Gavrilović, vlasnica ovog franšiznog sustava iz Srbije, kaže da sličnih dućana nije bilo u tom vojvođanskom gradu, te da su i prije samog otvorenja Rumljani pokazali veliko interesovanje.
- Vlasnica dućana je bila bez posla, a u našoj franšizi je vidjela idealno rješenje za sebe. Još kad je stavila postere na izlog s natpisom "Uskoro Dve šmizle u Rumi", primetila je da vlada veliko interesovanje, pošto su je mnogi prilazili i pitali za datum otvaranja. U malom gradu zaista nije potrebno trošiti novac na reklamu, sve se brzo pročuje i sazna - kaže Gavrilović.
Franšizna mreža branda je, međutim, dobila još jednu "kariku u lancu". U gradiću Svilajncu je u okviru lokalnog dućana otvoren franšizni korner "Dve šmizle". - Primatelji franšize iz Svilajnca su poduzetnici koji u svom dućanu drže isključivo domaće brandove. Nedostajale su "Dve šmizle" da uljepšaju novogodišnje blagdane u ovom gradu - kaže Gavrilović.
Tvrtka je, pored toga, nedavno otvorila i objekt u svom vlasništvu u Zemunu. - Moram priznati da je taj dućan zapažen i da mnogi komentiraju da je bilo krajnje vrijeme da i Zemun dobije jednu takvu trgovinu. Prija kad vas ljudi toplo dočekaju - kaže Gavrilović.
pročitajte članke

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Svidza mi se .Trenutno trazim neku dobru fransizu za sebe...
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com