Zdrava novina

Andrija Čolak
Prvi objekt u kojem je implementirana nova tehnologija Surffry, koja podrazumijeva pripremu pomfrita bez ulja, nalazi se u Rijeci. Međutim, kako kažu u tvrtki, implementacija tehnologije će biti obvezna za sve postojeće i buduće franšizoprimce, pošto vlasnici Surf'n'Friesa žele inovirati i uniformisati sve objekte koji rade pod njihovim brandom.
Andrija Čolak, suvlasnik u tvrtki Surf'n'Fries, dodaje da će nova tehnologija utjecati na investiciju prilikom pokretanja franšize. Naime, tehnologija nazvana Surffry poskupit će franšizni paket za oko 10.000 eura, ali se, kako kaže, očekuje i povećanje prometa. - Ova tehnologija će svakako uvjetovati desetak tisuća eura veće investicije u odnosu na otvaranje objekata sa uljanim fritezama. Teško je u ovom trenutku reći koliko veći promet možemo očekivati, ali budući da je tehnologija jedinstvena, procjenjujemo da bi rast prometa mogao biti od 20 do 50 posto - objašnjava Čolak.
U objektima koji su u vlasništvu tvrtke, Surffry tehnologija će biti implementirana u narednih godinu do dvije godine dana, najavljuje Čolak.
Nedavno potpisani ugovori o master franšizi za tržište Mađarske i Rumunjske također podrazumijevaju da će krumpirići biti pripremani na suvremeniji način. Surffry tehnologija prilikom pripreme koristi vlagu iz krumpirića i vruć zrak, tako da je krumpiriće moguće ispeći - bez kapi ulja. - Strojevi su se pokazali iznimno stabilnima u radu, što je veliko olakšanje, budući da nije isto testirati i staviti u stvarnu praksu - kaže Čolak.
Jedan od najvećih izazova, prema riječima vlasnika, biće implementiranje tehnologije u mobilne objekte, posebno one koji se nalaze na plažama na Jadranskom primorju, pošto je za pripremu pomfrita bez ulja potrebna električna energija.
pročitajte članke

Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sustavu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima te origanalnoj ambalaži, stigao je u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.
Surf'n'Fries, brand iz Rijeke poznat po krumpirićima, otvorio je prvi franšizni objekt u Australiji.
Franšizni lanac pomfrit barova Surf’n’Fries proširio je svoje poslovanje na brojna svjetska odredišta, a uskoro stiže na još jedno tržište ove regije. Za inovacije, također, nema predaha.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?