No+Vello i u Hrvatskoj

Sredinom listopada prošle godine u Zagrebu je otvoren prvi franšizni centar za fotoepilaciju i fotopodmađivanje španjolskog branda No+Vello. Nositelji master franšize za područje Hrvatske postali su vlasnici tvrtke Lirz Two - Ismar Zaimović i Lori Diane Renwick Zaimović. Kako kažu, kada su se obratili centrali u Madridu, već su bili dobro upoznati sa španjolskim konceptom. Naime, prije no što se odlučio za pokretanje franšize, bračni par se potrudio da sazna što više o ovom konceptu.
Stupili su u kontakt i sa nositeljem master franšize u Bosni i Hercegovini, a istražujući, naišli su na podatke o zavidnom broju primatelja franšize, ali i zadovoljnih klijenata koji redovito posjećuju No+Vello centre diljem svijeta. Sve to je privuklo njihovu pozornost. - Međutim, iskreno, najviše nas je privukao način rada i efikasnost tretmana koje No+Vello nudi svojim klijentima. Osim toga, znali smo da je koncept već prisutan u Bosni i Hercegovini i Sloveniji i, prema našim saznanjima, bilježio je odlične rezultate - kaže Ismar Zaimović.
Nakon potpisivanja ugovora, tim iz Zagreba je pozvan u Madrid gdje je dobio kompletnu obuku. - Kako iz zastupništva i marketinga, tako i obuku iz same prakse, to jest obuku za rukovanje aparatima i pružanje same usluge i tretmana. Pored toga, naši terapeuti su dobili i certifikate da mogu pružiti istu vrstu obuke svim budućim vlasnicima pojedinačnih centara u Hrvatskoj, što znači da primatelji pojedinačne franšize neće morati ići u Madrid, već ćemo im mi obezbjediti obuku u našemu centru u Zagrebu - objašnjava Zaimović.
Na marketinšku ili tehničku potporu centrale u Madridu, kako kaže, mogu računati 24 sata na dan, sedam dana u tjednu. - Najvažnije je da nam je njihov doktorski tim, na čelu s doktorom Rodriqom Costom, stalno na usluzi - naglašava Zaimović.
Kao nositelji master franšize, planiraju da u naredne tri godine razviju mrežu od oko 15 centara i ponude single-unit franšizu poduzetnim ljudima diljem Hrvatske. Zainteresirani bi trebali imati registriranu tvrtku u Hrvatskoj i obezbjediti poslovni prostor. - Ono što u ovom trenutku možemo reći potencijalnim primateljima pojedinačne franšize jeste da se uloženi novac vrlo brzo vraća. Pored ulazne naknade, trebali bi plaćati i redovitu naknadu, ali vjerujte, ona je minimalna. Doslovno, radi se o nekolicini tretmana, pretvorenih u novce, koje bi trebalo da izdvajaju za brand - slikovito objašnjava Zaimović.
Za taj iznos, međutim, primatelji No+Vello single-unit franšize dobivaju punu marketinšku i tehničku potporu. -Recimo, u slučaju kvara na mašini, u roku od 24h dobivaju novu, ako stara ne bude popravljena - kaže Zaimović. - Za sve ostalo - mašine, opremu, obuku - ne moraju ništa dodatno izdvajati, jer dobivaju kupnjom same franšize - ističe Zaimović. Budući vlasnici centara bi dobili i ekskluzivna teritorijalna prava, što znači da nitko ne bi mogao ući s istim brandom na područja gradova koja pokriva postojeća franšiza.
Iako su vrata centra u Zagrebu otvorili tek prije nekoliko mjeseci, Zaimović kaže da su poslovanjem vrlo zadovoljni. - Primjećujemo da su klijenti već prepoznali kvalitetu našeg koncepta. Prezadovoljni su i cijenom i jedinstvenom ponudom LED tretmana, koji su veoma popularni - kaže na kraju.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?