No+Vello i u Hrvatskoj

Sredinom listopada prošle godine u Zagrebu je otvoren prvi franšizni centar za fotoepilaciju i fotopodmađivanje španjolskog branda No+Vello. Nositelji master franšize za područje Hrvatske postali su vlasnici tvrtke Lirz Two - Ismar Zaimović i Lori Diane Renwick Zaimović. Kako kažu, kada su se obratili centrali u Madridu, već su bili dobro upoznati sa španjolskim konceptom. Naime, prije no što se odlučio za pokretanje franšize, bračni par se potrudio da sazna što više o ovom konceptu.
Stupili su u kontakt i sa nositeljem master franšize u Bosni i Hercegovini, a istražujući, naišli su na podatke o zavidnom broju primatelja franšize, ali i zadovoljnih klijenata koji redovito posjećuju No+Vello centre diljem svijeta. Sve to je privuklo njihovu pozornost. - Međutim, iskreno, najviše nas je privukao način rada i efikasnost tretmana koje No+Vello nudi svojim klijentima. Osim toga, znali smo da je koncept već prisutan u Bosni i Hercegovini i Sloveniji i, prema našim saznanjima, bilježio je odlične rezultate - kaže Ismar Zaimović.
Nakon potpisivanja ugovora, tim iz Zagreba je pozvan u Madrid gdje je dobio kompletnu obuku. - Kako iz zastupništva i marketinga, tako i obuku iz same prakse, to jest obuku za rukovanje aparatima i pružanje same usluge i tretmana. Pored toga, naši terapeuti su dobili i certifikate da mogu pružiti istu vrstu obuke svim budućim vlasnicima pojedinačnih centara u Hrvatskoj, što znači da primatelji pojedinačne franšize neće morati ići u Madrid, već ćemo im mi obezbjediti obuku u našemu centru u Zagrebu - objašnjava Zaimović.
Na marketinšku ili tehničku potporu centrale u Madridu, kako kaže, mogu računati 24 sata na dan, sedam dana u tjednu. - Najvažnije je da nam je njihov doktorski tim, na čelu s doktorom Rodriqom Costom, stalno na usluzi - naglašava Zaimović.
Kao nositelji master franšize, planiraju da u naredne tri godine razviju mrežu od oko 15 centara i ponude single-unit franšizu poduzetnim ljudima diljem Hrvatske. Zainteresirani bi trebali imati registriranu tvrtku u Hrvatskoj i obezbjediti poslovni prostor. - Ono što u ovom trenutku možemo reći potencijalnim primateljima pojedinačne franšize jeste da se uloženi novac vrlo brzo vraća. Pored ulazne naknade, trebali bi plaćati i redovitu naknadu, ali vjerujte, ona je minimalna. Doslovno, radi se o nekolicini tretmana, pretvorenih u novce, koje bi trebalo da izdvajaju za brand - slikovito objašnjava Zaimović.
Za taj iznos, međutim, primatelji No+Vello single-unit franšize dobivaju punu marketinšku i tehničku potporu. -Recimo, u slučaju kvara na mašini, u roku od 24h dobivaju novu, ako stara ne bude popravljena - kaže Zaimović. - Za sve ostalo - mašine, opremu, obuku - ne moraju ništa dodatno izdvajati, jer dobivaju kupnjom same franšize - ističe Zaimović. Budući vlasnici centara bi dobili i ekskluzivna teritorijalna prava, što znači da nitko ne bi mogao ući s istim brandom na područja gradova koja pokriva postojeća franšiza.
Iako su vrata centra u Zagrebu otvorili tek prije nekoliko mjeseci, Zaimović kaže da su poslovanjem vrlo zadovoljni. - Primjećujemo da su klijenti već prepoznali kvalitetu našeg koncepta. Prezadovoljni su i cijenom i jedinstvenom ponudom LED tretmana, koji su veoma popularni - kaže na kraju.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.