Nova tržišta, novi partneri

Nakon što je partnere pronašla na tržištima Češke, Ukrajine, Njemačke i Poljske, tvrtka LINE-X, vodeći američki proizvođač i distributer zaštitnih poliuretanskih premaza, otvorila je nedavno poslovnicu i u Slovačkoj. Razvojna strategija tvrtke u Europi, međutim, "pokriva" i zemlje ove regije. Naime, tvrtka LINE-X aktivno traži partnere i zastupnike koji bi posao distribucije razvijali i na područjima Hrvatske i Srbije.
Za ulazak u partnerski sustav tvrtke LINE-X zainteresirani poduzetnici bi trebali obezbjediti odgovarajući poslovni prostor od najmanje 100 četvornih metara, ali i početni kapital od najmanje 47.000 dolara, koji bi pokrio nabavu potrebne opreme i proizvoda. Partneri će dobiti svu stručnu i tehničku potporu, pomoć pri kupnji specijalne opreme, potporu u marketingu i promociji. LINE-X ne naplaćuje nikakve dodatne naknade.
U tvrtki kažu da bi potencijalni partneri trebali znati da je industrija zaštitnih premaza vrijedna više milijardi evra i da skoro nema civilnog i industrijskog sektora u kojem nije pronašla svoju primjenu (vojna, automobilska, teška industrija, poljoprivreda, građevinarstvo, brodogradnja...). LINE-X poliuretanski premazi se mogu nanositi na sve vrste materijala (metal, beton, ciglu, drvo, azbest), zapravo, na materijale koji su svakodnevno izloženi koroziji, habanju ili abraziji.
Više informacija o partnerskom sustavu tvrtke LINE-X, pogledajte u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?