Nova tržišta, novi partneri

Nakon što je partnere pronašla na tržištima Češke, Ukrajine, Njemačke i Poljske, tvrtka LINE-X, vodeći američki proizvođač i distributer zaštitnih poliuretanskih premaza, otvorila je nedavno poslovnicu i u Slovačkoj. Razvojna strategija tvrtke u Europi, međutim, "pokriva" i zemlje ove regije. Naime, tvrtka LINE-X aktivno traži partnere i zastupnike koji bi posao distribucije razvijali i na područjima Hrvatske i Srbije.
Za ulazak u partnerski sustav tvrtke LINE-X zainteresirani poduzetnici bi trebali obezbjediti odgovarajući poslovni prostor od najmanje 100 četvornih metara, ali i početni kapital od najmanje 47.000 dolara, koji bi pokrio nabavu potrebne opreme i proizvoda. Partneri će dobiti svu stručnu i tehničku potporu, pomoć pri kupnji specijalne opreme, potporu u marketingu i promociji. LINE-X ne naplaćuje nikakve dodatne naknade.
U tvrtki kažu da bi potencijalni partneri trebali znati da je industrija zaštitnih premaza vrijedna više milijardi evra i da skoro nema civilnog i industrijskog sektora u kojem nije pronašla svoju primjenu (vojna, automobilska, teška industrija, poljoprivreda, građevinarstvo, brodogradnja...). LINE-X poliuretanski premazi se mogu nanositi na sve vrste materijala (metal, beton, ciglu, drvo, azbest), zapravo, na materijale koji su svakodnevno izloženi koroziji, habanju ili abraziji.
Više informacija o partnerskom sustavu tvrtke LINE-X, pogledajte u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.