Aida stiže u BiH

Dva mlada bosanskohercegovačka poduzetnika odlučila su se kupiti master franšizu nadaleko čuvene poslastičarnice Aida za teritorij Bosne i Hercegovine. Ovu informaciju potvrdio je i voditelj marketinga tvrtke Aida, Dominik Prousek najavljujući otvaranje prvog lokala u travnju tekuće godine.
Namjera primatelja franšize je da slastičarnicu otvore za početak u Sarajevu, a zatim i u drugim mjestima - Banji Luci, Međugorju i drugim gradovima. - Trenutno je u toku potraga za odgovarajućim lokalima. U uži izbor su ušle dvije do tri adrese u centru Sarajeva - kaže Prousek.
Irfan Oručević, jedan od vlasnika master franšize, kaže da će u otvaranje slastičarnica uložiti dva milijuna eura, prenosi Sarajevo Times.
Poput slastičarnice u Hrvatskoj, torte i kolači će se proizvoditi u Austriji i distribuirati do BiH-a. Aida, trenutno, svakih deset do 14 dana isporučuje oko 800 kilograma kolača u Zagreb.
Pod brandom Aida u Austriji posluju 32 slastičarnice.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?