Nakit...samo za mlade

Američka tvrtka Claire's Stores Inc. jedan je od najvećih trgovaca nakita za mlađe žene, tinejdžerice i djevojčice. Danas, tvrtka ima trgovine u 44 zemlje, a brand je nedavno kroz franšizu stigao i u Srbiju.
Primatelj master franšize Claire's Stores za sve zemlje bivše Jugoslavije i Albaniju je tvrtka Claire's Balkan. Prva trgovina otvorena je u Novom Sadu, ali se očekuje i širenje mreže.
Jim Fielding, izvršni direktor tvrtke, izjavio je krajem prošle godine da su konstantno u potrazi za novim prilikama za širenje maloprodaje diljem svijeta. Tijekom 2013. franšizne trgovine su otvorene na Filipinama, Kostariki i u Kolumbiji. Kako su tada najavili, planirano je sklapanje franšiznih ugovora za Brazil i Skandinaviju. U istom priopćenju najavili su da će franšizne trgovine nakon Srbije otvoriti i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Tvrtka razvija dva formata trgovina pod brandovima: Clare's i Icing. Prvi je namijenjen djeci i tinejdžericama, dok je Icinig namijenjen ženama od 18 do 35 godina (s naglaskom na žene od 21 do 25 godina). U Sjevernoj Americi, Europi i Kini tvrtka ima više od 3.000 trgovina, od toga oko 2.700 posluje pod brandom Claire's, dok ostale rade pod brandom Icing. Osim toga, u maloprodajnoj mreži posluje 414 Claire's franšiznih prodavaonica u 25 zemalja, prije svega na Bliskom istoku, središnjoj i jugoistočnoj Aziji i Srednjoj i Južnoj Americi. Brand Icing mahom je prisutan u SAD-u, Kanadi i Portoriku.
pročitajte članke

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Svidza mi se .Trenutno trazim neku dobru fransizu za sebe...
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com