Prava turska kava

Tvrtka Universal Consulting Group postala je primatelj master franšize za teritorij Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Slovenije, Makedonije i Crne Gore, prenosi poslovni portal SeeNews.
Kako je priopćeno, otvorenjem tri franšizne kafeterije u Sarajevu ove godine, turski će lanac ozvaničiti početak međunarodne ekspanzije. Otvorenje prvog lokala u Sarajevu, kako je najavljeno na službenim stranicama tvrtke, očekuje se 27. veljače, dok bi u travnju trebala biti otvorena kafeterija i u Tuzli. Tijekom 2015. širenje lanca bi se trebalo nastaviti i u drugim zemljama Balkana.
Tvrtka planira u naredne tri godine otvoriti 30 kafeterija, navodi se u priopćenju na službenom portalu.
Inače, Gonul Kahvesi ima 54 kafeterije diljem Turske, a očekuje da ih do kraja bude čak 100. Tijekom 2012. ostvarili su prihod od 10,7 milijuna eura, dok je u prošloj godini prihod bio veći dva puta.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?