Big Blue franšiza

Prva franšizna poslovnica srbijanske turističke agencije Big Blue otvorena je prije četiri godine. Danas u mreži imaju tri franšizne agencije - u Beogradu, Subotici i Novom Sadu. - Naši primatelji franšize su dobili kompletnu podršku, kako u tehničkom, tako i u kadrovskom i edukativnom smislu. Pomogli smo im i da se poslovnice vizualno ne razlikuju od ostalih naših prodajnih mjesta. Primjetili smo, pored toga, da je za ovakvu vrstu poslovanja zainteresiran sve veći broj manjih agencija, tako da će se broj franšiznih poslovnica sigurno uvećavati - kažu u ovoj agenciji.
Pored franšiznih, tvrtka ima još sedam poslovnica u svom vlasništvu, od kojih se pet nalazi u Beogradu, a po jedna u Novom Sadu i Kragujevcu. Aranžmane ove agencije, međutim, prodaje i veliki broj subagenata u Srbiji, te u zemljama regije.
Kako kažu, u narednom razdoblju namjeravaju proširiti franšiznu mrežu, ali samo ukoliko nađu adekvatne partnere koji bi mogli zadovoljiti stroge kriterije poslovanja ove tvrtke. - Ponosimo se time što naši klijenti ni u jednom trenutku ne osjećaju i ne vide razliku između franšize i naše poslovnice. Imamo velike planove po pitanju širenja franšize, ali vrijeme će pokazati da li je i tržište spremno u potpunosti podržati naš sustav poslovanja - kažu u ovoj agenciji.
Kompanija Big Blue Group je osnovana u svibnju 2005. godine. U početku je bila specijalizirana samo za aranžmane za ljetovanje u Turskoj. Već u prvoj godini su postigli zapažene rezultate. U narednim godinama, broj putnika se povećao, ponuda je proširena, tako da sada, osim najatraktivnijih ljetovališta, agencija nudi i poznate ski-centre, ali i grupne ili individualne aranžmane za europske i svjetske metropole, daleke destinacije, egzotične otoke, krstarenja... Djelatnost su proširili i na kongresni, zdravstveni, rekreativni i poslovni turizam. Big Blue je i nositelj IATA licence, što ga svrstava u svjetsku obitelj putničkih agencija koje se bave prodajom avio-karata.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.