Još jedan Jysk

U maloprodajnoj mreži Jysk trenutno ima 98 franšiznih trgovina diljem svijeta, od kojih se tri nalaze na Kosovu, a jedna u Makedoniji. U Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini tvrtka je prisutna izravno. U Srbiji je do sada otvoreno 20 trgovina - posljednja u Jagodini, a kako je priopćeno, do kraja ožujka bi i stanovnici Šapca trebali dobiti prodajni objekt.
Dejan Radojević, voditelj trgovine u Jagodini, kaže da će u tom objektu biti više od 2.000 artikala za opremanje i uređenje doma, a posao je obezbjeđen za osam ljudi.
Tvrtka Jysk osnovana je 1979. u Arhusu, gradiću na danskom poluotoku Jutland. Franšizu su počeli davati 1984. godine, otvorivši prvu trgovinu na Grenlandu. Prema posljednjim izvještajima, u tvrtki je trenutno zaposleno 18.500 ljudi, a u poslovnoj 2013/2014. tvrtka očekuje da će pod svojim brandom otvoriti 120 novih trgovina.
pročitajte članke

KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se