
Jedan od najpoznatijih brazilskih nogometnih klubova Gremio nedavno je usvojio zanimljivu poslovnu ideju - odlučili su razviti vlastitu franšizu fast-food restorana. Prodajom franšize za restoran, klub bi, zapravo, obezbjedio dodatni izvor prihoda, koji bi se zatim koristio i za dovođenje novih igrača.
Odluka je prije svega bila potaknuta procjenom marketinškog tima koji je smatrao da treba iskoristiti dvije činjenice: da u Brazilu raste broj ljudi koji sve češće jedu u restoranima i da klub ima najvatrenije navijače. - U zemlji u kojoj se 37 posto novca troši na kupnju hrane koja se jede izvan doma, bio nam je potreban novi proizvod koji bi nam pomogao iskoristiti to što imamo najodanije navijače u Brazilu - izjavio je Beto Carvalho, marketing menadžer kluba.
Prema podacima sa službenih internetskih stranica, klub iz Porto Alegrea namjerava u narednih pet godina prodati više od 90 franšiza, po cijenama koje bi se, ovisno o formatu restorana, kretale od 80.000 do 270.000 dolara (približno od 60.000 do 200.000 eura). "Privilegiju" za kupnju franšizu dobit će najprije poduzetnici iz Porto Alegrea i njegove okoline, a najbolje lokacije bi bile u četvrtima s velikim brojem navijača ovog nogometnog kluba.
Gremio je, međutim, "uposlio" i svoje navijače - oni su dobili priliku glasovati na službenim stranicama, te tako izabrati ime restorana. Najzad, odabran je naziv koji ujedinjuje ono što će biti osnovni specijalitet restorana (hamburger) i ono što pripada povijesti kluba (godina osnutka). Pod imenom "Hamburgueria 1903" već tijekom travnja bi trebao biti otvoren prvi restoran. Interijer restorana će, sasvim prirodno, biti u bojama kluba (plavo-crno-bijela).
Privučeni ovom idejom, još nekoliko nogometnih klubova sada razmišlja o istom poslovnom modelu.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?