
Jedan od najpoznatijih brazilskih nogometnih klubova Gremio nedavno je usvojio zanimljivu poslovnu ideju - odlučili su razviti vlastitu franšizu fast-food restorana. Prodajom franšize za restoran, klub bi, zapravo, obezbjedio dodatni izvor prihoda, koji bi se zatim koristio i za dovođenje novih igrača.
Odluka je prije svega bila potaknuta procjenom marketinškog tima koji je smatrao da treba iskoristiti dvije činjenice: da u Brazilu raste broj ljudi koji sve češće jedu u restoranima i da klub ima najvatrenije navijače. - U zemlji u kojoj se 37 posto novca troši na kupnju hrane koja se jede izvan doma, bio nam je potreban novi proizvod koji bi nam pomogao iskoristiti to što imamo najodanije navijače u Brazilu - izjavio je Beto Carvalho, marketing menadžer kluba.
Prema podacima sa službenih internetskih stranica, klub iz Porto Alegrea namjerava u narednih pet godina prodati više od 90 franšiza, po cijenama koje bi se, ovisno o formatu restorana, kretale od 80.000 do 270.000 dolara (približno od 60.000 do 200.000 eura). "Privilegiju" za kupnju franšizu dobit će najprije poduzetnici iz Porto Alegrea i njegove okoline, a najbolje lokacije bi bile u četvrtima s velikim brojem navijača ovog nogometnog kluba.
Gremio je, međutim, "uposlio" i svoje navijače - oni su dobili priliku glasovati na službenim stranicama, te tako izabrati ime restorana. Najzad, odabran je naziv koji ujedinjuje ono što će biti osnovni specijalitet restorana (hamburger) i ono što pripada povijesti kluba (godina osnutka). Pod imenom "Hamburgueria 1903" već tijekom travnja bi trebao biti otvoren prvi restoran. Interijer restorana će, sasvim prirodno, biti u bojama kluba (plavo-crno-bijela).
Privučeni ovom idejom, još nekoliko nogometnih klubova sada razmišlja o istom poslovnom modelu.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?