Grčki specijalitet po lokalnoj recepturi

Kristijan Čizmić
Kristijan Čizmić iz lanca Giros plus, kaže da su mjesecima pravili vlastitu recepturu za giros u želji da stvore jedinstven proizvod koji bi se razlikovao po ukusu i kvaliteti. - Željeli smo da naš proizvod bude zapravo lokalni giros koji bi se isticao kvalitetom, ali smo naglasak stavili i na samu uslugu. Uložili smo trud, marketing, sudjelovali smo na raznim promocijama i isplatilo se - kaže Čizmić.
Za sada imaju pet lokala u svom vlasništvu u Beogradu i šest franšiza. - Smatramo da franšizing kao model poslovanja predstavlja veliku mogućnost za mala poduzeća, jer dobivaju ne samo brand, već i proizvod koji su kupci prihvatili i zavoljeli. Time se izbjegavaju ogromni troškovi uvođenja proizvoda na tržište, te sav trud oko stvaranja branda - objašnjava Čizmić.
Primateljima Giros plus franšize ne samo da nude jedinstveni brand, već i obuku zaposlenika i zajednički marketing.
Osim klasične franšize Giros plus nudi još dvije mogućnosti suradnje. - Zbog toga što nam je stalo da se naše meso za giros nađe na što više mjesta, dali smo mogućnost određenim lokalima prodavati naše meso, ali ne moraju koristiti naš brand. U tom slučaju ne naplaćujemo nikakve naknade, ali smo i dalje spremni obučiti zaposlenike, te omogućiti nabavku opreme na rate. Od takvih partnera zahtijevamo pripremau mesa po našim standardima, a naši ljudi na terenu ih kontroliraju. Zato smatramo da su vrlo bliski franšiznom poslovanju - objašnjava Čizmić.
- Njima, međutim, ne dajemo svoj brand jer, nažalost u Srbiji, nisu svi početnici u poslu u mogućnosti ispuniti HACCP standard, što je jedan od naših uvjeta za primatelje franšize. Drugi oblik suradnje je klasična distribucija. Jednostavno, veliki broj fast-food lanaca od nas dobiva samo meso - kaže Čizmić.
Da bi postao primatelj Giros plus franšize poduzetnik treba, kako Čizmić kaže, obezbjediti dobru lokaciju. Kada primatelj predloži mjesto, Giros plus uradi analizu mogućeg prometa. Od same lokacije ovisi i veličina lokala, odnosno, da li postoji mogućnost i za baštu ili samo za fast-food sa šalterom. - Suradnja s nama na prvom mjestu ovisi o ambiciji potencijalnih primatelja franšize. U ovim kriznim vremenima svatko tko prepozna kvalitetu u našem proizvodu i spreman je raditi - dobrodošao je u sustav. Nakon što ostvarimo kontakt, uputit ćemo potencijalnog suradnika u sve korake otvaranja lokala, ukoliko nije otvoren, a ako već radi, onda u naše proizvode i uvjete suradnje. Osim savjeta, naši suradnici dobivaju i mogućnost kupnje aparata, dobivaju recepte i obuku zaposlenika - kaže Čizmić.
Giros plus ima vlastitu proizvodnju mesa. Nedavno su završili novi pogon za proizvodnju koji je prošao sve potrebne kontrole. Čizmić kaže i da su već dobivali zahtjeve za suradnju iz Slovenije, Hrvatske, Crne Gore i Republike Srpske, te da su pregovori u toku. - Ove godine namjeravamo proširiti mrežu kupaca, kao i sam asortiman. U ponudu smo nedavno uveli "burger plus" koji se odlično prodaje. Napredujemo, širimo se i unapređujemo proizvode i uslugu. To su nam glavni ciljevi - kaže on.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?