Dobro "oblikovana" franšiza
Bez šminke, bez muškaraca i bez ogledala – stoji kao neslužbeni moto najveće svjetske franšize iz oblasti fitnessa FitCurves. Koncept su prije više od 20 godina osmislili Gary i Diane Heavin, otvorivši fitness klub 1992. u Harlingenu u Teksasu. Program je, međutim, vrlo brzo naišao na izuzetan odziv kome se čak ni osnivači nisu nadali. Novina je bila u intenzivnom treningu koje je trajo svega 30 minuta, a kombinacija treninga snage i kardiovaskularnih vježbi kroz prikladan hidraulički otpor – davala je odlične rezultate i ubrzo privukla veliki broj klijentica koje su počele redovito dolaziti u FitCurves. Tri godine kasnije, osnivači su dali i prvu franšizu, a danas, FitCurves u mreži ima više od 11.000 fitness klubova u 80 zemalja diljem svijeta, koje posjećuje više od 4 milijuna žena.
Tvrtka, međutim, planira značajno proširiti mrežu franšiznih centara i u ovom dijelu Europe. Kako nam je nedavno potvrdio Miklós Forgács, menadžer za razvoj marke i koordinaciju međunarodne mreže, primatelje franšize već traže i u Hrvatskoj. – Fitness klub je idealan za gradove ili područja koja imaju više od 20.000 stanovnika – kaže Forgács.
Oni koji žele postati partneri FitCurvesa trebaju obezbjediti prostor od 130-180 četvornih metara, po mogućnosti u prometnoj pješačkoj zoni, a preporučuju se i lokacije u blizini poslovnih centara – praksa pokazuje da klijentice rado koriste pauzu na poslu za vježbanje. Primatelj FitCurves franšize može računati na teritorijalni ekskluzivitet, marketinški materijal i konstantnu pomoć pri promociji i oglašavanju. Osim toga, redovito se organiziraju korporativna okupljanja na kojima primatelji franšize mogu podijeliti svoja iskustva i usvojiti ideje koje će im pomoći unaprijediti poslovanje.
– Općenito, proces otvaranja FitCurves kluba traje od dva do šest mjeseci, a za nekoliko mjeseci po otvaranju se očekuje i poslovanje "u plusu". Kad se uzme u obzir ukupna investicija potrebna za otvaranje centra, primatelj franšize može očekivati povrat investicije za dvije do četiri godine – kaže Miklós Forgács.
Za više informacija o franšiznom sustavu FitCurves, pogledajte u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke
Ostati na uzlaznoj putanji
/24.11.2021
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije
Jeste li za vending biznis?
/19.10.2018
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?